زینب زینالزاده؛ روزنامهنگار-گرافیک: مهدیسلامی
میادین میوه و ترهبار در محلات، مراکزی هستند که شهروندان میتوانند مایحتاج روزمره اعم از میوه، سبزی، صیفی، مواد پروتئینی، لوازم آشپزخانه و... را یکجا خرید کنند. عرضه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب، مزیت این میادین است و از اینرو مورد اقبال شهروندان قرار گرفته و به همین دلیل مدیریت شهری توسعه آنها را در دستور کار سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار قرار داده است. آنطور که ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران عنوان کرده: «از ابتدای این دوره از مدیریت شهری با توجه به همکاری و همراهی شهرداران مناطق درخواست شد که محلهایی را برای احداث بازار ترهبار به سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران معرفی کنند.»
میادین میوه و ترهبار توسعه مییابند
در همینه زمینه :