• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 21 آذر 1402
کد مطلب : 212168
+
-

جهان‌نما/شلیک موشک حماس ازشهربازی؛ راست یا دروغ؟


ادعای رژیم صهیونیستی درباره استفاده مقاومت فلسطین از یک شهربازی برای شلیک موشک، مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده برخلاف ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، مکان شهربازی در جای دیگری است نه بیت حانون و از طرف دیگر، برخلاف گفته‌های ارتش اسرائیل که شهربازی متروکه را محل تجمیع تجهیزات نظامی و پرتاب‌کننده موشک و راکت مقاومت فلسطینی عنوان کرده، تجهیزات مورد اشاره صهیونیست‌ها در واقع آهن‌آلات زنگ زده شهربازی است که از سال 7102تا‌کنون بی‌استفاده و به‌صورت آهن قراضه در آنجا رها بوده است.

ترس شدید اهالی تل‌آویو هنگام شلیک موشک

تصاویری منتشر شده که در آن  صهیونیست‌های اشغالگر در تل‌آویو از ترس موشک‌های قسام روی زمین پناه می‌گیرند. روز گذشته آسمان تل‌آویو به‌شدت ناامن شد و پس از تهدید نیروهای حماس، ده‌ها موشک از سوی غزه به سمت تل‌آویو، مرکز رژیم صهیونیستی پرتاب شد. اصابت موشک‌های قسام به حولون در جنوب تل‌آویو خساراتی به‌همراه داشته است.

اعتراف تحلیلگر تلویزیون آمریکا به اجماع بین‌المللی علیه واشنگتن

منصور فرهنگ، تحلیلگر تلویزیون وزارت خارجه آمریکا در یک برنامه تلویزیونی گفته است که بعد از  وتوی آمریکا، یک اجماع بین‌المللی علیه واشنگتن به‌وجود آمده که در۵۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است. به‌گفته فرهنگ، آمریکا بهای سنگینی را خواهد پرداخت؛ چون اسرائیل در حال کشتار غیرنظامیان و آواره کردن و گرسنگی دادن به فلسطینی‌هاست، اما آمریکا از این اقدامات حمایت می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید