• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 21 آذر 1402
کد مطلب : 212147
+
-

دزدان کفش نمازگزاران در دام پلیس

داخلی
دزدان کفش نمازگزاران در دام پلیس

41 سال پیش در چنین روزی 3 دزد که برای سرقت، کفش نمازگزاران مساجده ایذه را هدف قرار داده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.  آنها در عین ناباوری کفش رئیس شهربانی ایذه را نیز دزدیده بودند.
روزنامه کیهان در21 آذر 61 در این باره نوشت: بیشتر از یک سال بود که دزدی‌های عجیبی در شهر ایذه به وقوع می‌پیوست. همه مردم شهر نیز از این دزدی‌ها اطلاع پیدا کرده بودند، اما دزدان همچنان به کار خود ادامه می‌دادند. این دزدی‌ها به صورت مکرر از خانه‌ها و مغازه‌های مردم صورت می‌گرفت. دزدان همچنین به سرقت کفش مومنین نمازگزار در مساجد ایذه دست می‌زدند. این جریان 18 ماه پیش طول کشید تا اینکه در جریان یکی از سرقت‌ها کفش‌  رئیس شهربانی ایذه در مسجد دزدیده‌ شد. این اتفاق باعث شد که کاراگاهان آگاهی شهربانی ایذه دست به تحقیقات گسترده‌ای برای پیدا کردن دزدان بزنند. با به دست آمدن مدارک و شواهد بالاخره دزدان کفش‌ نمازگزاران دستگیر شدند.
این سه نفر که لطفعلی، علی و رضا نام دارند، اعتراف کردند که برنامه دزدی آنها، از 5/1  سال پیش آغاز شده است. در این مدت،کفش  عده زیادی از نمازگزاران را  دزدیده و   در جاهای دیگر فروخته‌اند که یک جفت از آنها متعلق به رئیس شهربانی ایذه  بوده است.
آنها همچنین اعتراف کردند که چندین مرغ و خروس، بوقلمون، گوساله و گوسفند از خانه‌های مردم و لباس، پارچه، جوراب، دستمال و لباس گرم از چندین مغازه سرقت کرده‌اند.
بعد از دستگیری سارقین توسط ماموران آگاهی شهربانی ایذه، متهمان همراه با پرونده، تحویل زندان «کارون» اهواز شدند. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید