• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 18 آذر 1402
کد مطلب : 211817
+
-

با مردم

کمک به مدرسه چرا باید اجباری باشد؟
یک مسئول توضیح دهد که چرا کمک به مدرسه در مدارس دولتی اجباری است. اگر این کمک قانونی است چرا بابت آن رسید نمی‌دهند که قابل استناد است. چرا خانواده‌ای که 3دانش‌آموز و کلی هزینه دارد باید به مدرسه هم کمک کند؟ این کمک نباید از دیگر منابع نظیر ثروتمندان یا مالیات و غیره تامین شود؟
سجادی از تهران

پساب شهرک صنعتی اشتهارد امان ساکنان را بریده است
بوی تعفن ناشی از پساب‌های شهرک صنعتی اشتهارد در کل شهرستان استشمام می‌شود و نفس کشیدن را سخت کرده است. در هوای آلوده‌ای که این روزها در اغلب شهرهای بزرگ و صنعتی هست این بوی تعفن زندگی را سخت کرده است. حتی مزه آب در این شهرستان تحت‌تأثیر این بو قرار گرفته است و منابع آب و اراضی کشاورزی تحت‌تأثیر قرار گرفته است. بدیهی است که می‌توانند با متخلفان برخورد کنند و به این وضع پایان دهند و اگر متخلفان روند خود را اصلاح نکردند با آنان برخورد قانونی کنند.
مشایخی از اشتهارد استان البرز

مهرشهر کرج نیازمند ساماندهی ترافیکی است
نبود چراغ قرمز، پارک دوبله و حتی چندین برابر دوبله بسیاری از معابر مهرشهر و حسین آباد را قفل کرده و مهرشهر در برخی نقاط تبدیل به پارکینگ بزرگی شده است. این وضع باعث شده تردد پیاده شهروندان نیز دچار مشکل شود و اغلب کاسبان و دانش‌آموزان نتوانند به موقع در محل کسب و درس خود حاضر شوند. لازم است مسئولان برنامه جدی برای ساماندهی ترافیک مهرشهر داشته باشند.
ترابی از مهرشهر

افزایش 10برابری قیمت گاز مایع ناعادلانه است
در یک‌ماه اخیر قیمت گاز مایع 10برابر افزایش یافته است که واقعا باعث شوک به ما شده است. ما عشایر که تنها منبع تامین گرما و پخت وپزمان گاز است و چاره‌ای جز تهیه گاز نداریم چگونه از پس تامین این هزینه برآییم. نه اجازه داریم هیزم درست کنیم و در دل طبیعت آتش دایر کنیم نه نفت به کارمان می‌آید و نه اصلا نفتی برای عرضه هست و طبیعتا برق هم نداریم. تکلیف ما چیست با این گرانی‌ها؟
شریفی از یاسوج

 

این خبر را به اشتراک بگذارید