• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 16 آذر 1402
کد مطلب : 211703
+
-

جهان‌نما/پخت نان زیر بمباران


زندگی در رفح در جنوب نوار غزه با وجود بمباران‌ها و ویرانی‌های گسترده همچنان جریان دارد. تصاویر زنی را نشان می‌دهند که با وجود کمبود سوخت با هیزم در حال پختن نان برای اعضای خانواده خود است. رژیم صهیونیستی به‌رغم  بمباران سنگین  مناطق مختلف غزه، هنوز نتوانسته شور زندگی را از ساکنان آن بگیرد و زندگی در سخت‌ترین شرایط زیر بمباران ادامه دارد.

شهادت کودک 6ماهه در بمباران «خان یونس»

جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه کودکان فلسطینی در غزه در سایه سکوت جامعه جهانی همچنان ادامه دارد. روز گذشته نیز یک کودک 6ماهه پس از اصابت موشک در نتیجه بمباران خان یونس توسط جنگنده‌های صهیونیستی به شهادت رسید. براساس آمار رسمی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه، از آغاز جنگ تاکنون حدود 75درصد قربانیان در این باریکه پرجمعیت، زن و کودک بوده‌اند.

کمین مجاهد فلسطینی در چند متری نظامیان صهیونیستی

یک عضو مقاومت فلسطین با انجام یک کمین نامحسوس موفق شده تا چند متری چادر نظامیان صهیونیستی پیشروی  و از آنها فیلمبرداری کند. گفته شده این مبارز فلسطینی پس از فیلمبرداری موفق به‌کار گذاشتن بمب در مجاورت چادر نظامیان صهیونیست و هلاکت آنها شده است. موقعیت مکانی ضبط این فیلم در شرق جوهرالدیک واقع در مرکز غزه عنوان شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید