• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
پنج شنبه 16 آذر 1402
کد مطلب : 211665
+
-

دستگیری قاچاقچیان مخوف با 2میلیون لیتر سوخت

داخلی
دستگیری قاچاقچیان مخوف با 2میلیون لیتر سوخت

با شناسایی اعضای یک شبکه سازمان‌یافته قاچاق سوخت و 6انبار بزرگ آنها، بیش از 2میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد.
به گزارش همشهری، مأموران پلیس امنیت اقتصادی که از مدتی قبل و با دریافت گزارش‌های مردمی، در جریان فعالیت یک شبکه قاچاق سوخت قرار گرفته بودند تحقیقات برای شناسایی اعضای این باند را شروع کردند.
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در تشریح دستگیری این باند گفت: با بررسی‌های اطلاعاتی معلوم شد که اعضای این باند به‌صورت یک شبکه بزرگ قاچاق سوخت در استان‌های مختلف فعالیت دارند که با اقدامات انجام شده اعضای این باند در استان‌های تهران، سمنان و قزوین شناسایی شدند.
وی ادامه داد:‌ در ادامه بررسی‌ها معلوم شد که آنها با دپو و نگهداری سوخت در این استان‌ها در فرصت مناسب اقدام به خارج کردن آن از کشور می‌کنند که مأموران موفق شدند 6انبار بزرگ نگهداری سوخت قاچاق این باند را شناسایی و بیش از 2میلیون و 50هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از آنها کشف کنند.
سردار رحیمی با اشاره به توقیف 5دستگاه خودروی سنگین مخصوص حمل سوخت در این عملیات افزود: تاکنون 7نفر در این رابطه دستگیر و تحقیقات همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به شناسایی سایر اعضای این باند در سایر نقاط کشور و اینکه دستگیری آنها در دستور کار است، خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق سوخت سازمان یافته به‌صورت ویژه و با اولویت در دستور کار پلیس است.
 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید