• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 15 آذر 1402
کد مطلب : 211561
+
-

40روز اسارت در کمپ ترک اعتیاد

مرد ثروتمند که 40روز در کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد زندانی بود با زیرکی توانست خودش را نجات بدهد و حالا از یک آشنا شکایت کرده و می‌گوید او برای تصاحب اموالش، نقشه قتل او را کشیده است.
به‌گزارش همشهری، چند روز قبل مردی سالخورده به همراه وکیلش، قدم در دادسرای جنایی تهران گذاشت تا از یک زن آشنا شکایت کند. وی گفت: من 40روز در کمپ ترک اعتیاد بستری بودم و شکنجه می‌شدم اما توانستم با زیرکی خودم را از آنجا نجات بدهم. وی ادامه داد: من همسر و فرزندی ندارم و سال‌هاست که تنها زندگی می‌کنم. تا همین چند سال اخیرهم کار می‌کردم و ثروت زیادی دارم. حدود 40روز قبل چند نفر با زور و تهدید مرا به کمپ ترک‌اعتیاد منتقل‌کردند. در آنجا هر روز شکنجه‌ام می‌دادند و می‌گفتند همسر برادرت گفته که تو اعتیاد شدیدی داری، در صورتی‌که من اصلا معتاد نیستم و تا به حال لب به مواد نزده‌ام. در نهایت بعد از 40روز، وقتی کارکنان کمپ خواب بودند، آهسته به اتاق دیگری رفتم و با وکیلم تماس گرفتم. وکیلم خودش را به آنجا رساند و نجات یافتم. من احتمال می‌دهم که همسر برادرم برای تصاحب اموالم، نقشه قتل مرا کشیده است. چون برادرم فوت شده و‌ من خانواده‌ای ندارم، ‌تنها وارثم فرزند برادرم است.
با این شکایت، زن جوان به دادسرا احضار شد اما او منکر نقشه قتل شد. این زن گفت: برادرشوهرم معتاد شده بود و من تصمیم گرفتم وی را در کمپ بستری کنم تا نجاتش بدهم. این زن درحالی چنین ادعای عجیبی مطرح کرده که تحقیقات نشان می‌دهد برادر شوهرش اعتیاد ندارد. از سوی دیگر دستور بازداشت کارکنان کمپ غیرقانونی توسط بازپرس جنایی تهران صادر شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید