• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 15 آذر 1402
کد مطلب : 211550
+
-

دشمنان حسرت به دل اختلاف می‌مانند

نشست مشترک دولت و مجلس با حضور روسای قوای مجریه و مقننه، سه‌شنبه 14آذرماه پس از تقدیم لایحه بودجه 1403در صحن مجلس برگزار شد.

همه ما بر یک کشتی سوار هستیم
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور‌ در این نشست گفت: تبادل‌نظر بین دولت و مجلس اهمیت دارد. همه ما بر یک کشتی سوار هستیم. قضاوت و داوری مردم هم همین خواهد بود، اگر موفقیتی باشد برای همه ما خواهد بود و اگر کاستی‌ای وجود داشته باشد به نام همه ما خواهد بود. ضمن حفظ جایگاه نمایندگان مجلس، دولت و دستگاه‌های مختلف، ما حسرت اینکه روزی ببینند بین دولت و مجلس اختلافی ایجاد شود را به دل آنان خواهیم گذاشت. ما گفت‌وگو و جلسه داریم. ممکن است جایی اختلاف‌نظر باشد، اشکالی ندارد با نشست و تعامل بسیاری از مشکلات حل می‌شود. ما مصمم هستیم کار مردم را عقب نیندازیم و مشکلات مردم را هم بشناسیم و هم پیگیری کنیم.

همدلی میان مجلس و دولت، یک ضرورت است
 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی‌ نیز گفت: رئیس‌جمهور بسیار صحیح و به جا اشاره کردند که همدلی و همکاری بین دولت و مجلس شورای اسلامی یک ضرورت است. این خواسته حضرت آقا و مردم است. حتما کسانی هستند که دوست داشته باشند اختلاف سلیقه و مباحثه کارشناسی را تبدیل به اختلاف بین قوا کنند اما بنده می‌گویم که هرگز چنین اتفاقی در جبهه انقلاب نخواهد افتاد. بنده این را وظیفه دینی و اخلاقی خود در مجلس می‌دانم و ممکن است در مقطعی عده‌ای از دست بنده ناراحت شده باشند.از سوی دیگر این نشست بین مجلس شورای اسلامی و دولت در یک مقطع زمانی بسیار خاص شکل گرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید