• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 14 آذر 1402
کد مطلب : 211391
+
-

فیلم جدید تارانتینو ‌«شاید وقتی دیگر»

‌خبر
فیلم جدید تارانتینو ‌«شاید وقتی دیگر»

 با به تعویق افتادن فیلمبرداری «منتقد فیلم» تازه‌ترین اثر کوئنتین تارانتینو، احتمالا برخی از عوامل این فیلم تغییر خواهند کرد. علت تعویق فیلمبرداری، اعتصاب هنرمندان هالیوود بود و حالا که اعتصاب به پایان رسیده برخی از عوامل فیلم تغییر خواهند کرد.
همه اینها البته گمانه‌زنی رسانه‌هاست و هنوز خبری رسمی در این‌باره منتشر نشده است. بر اساس اخبار منتشر شده از لئوناردو دی کاپریو، ساموئل ال جکسون، جان تراولتا، کرت راسل و پل والتر هاوزر به‌عنوان بازیگران فیلم تازه تارانتینو نام برده شده است؛ فیلمی که پیش از این گفته می‌شد درباره ‌پالیل کیل منتقد سرشناس است ولی بعدها این خبر تکذیب شد. قرار بود دهمین فیلم تارانتینو در‌ماه سپتامبر فیلمبرداری شود اما اعتصاب بازیگران شروع شد و در تاریخ تعیین شده فیلمبرداری شروع نشد. به همین دلیل تعدادی از بازیگرانی که قرار بود نقش‌های فرعی را در این فیلم ایفا کنند، از پروژه کنار رفتند.
احتمالا فیلم جدید تارانتینو درچند ‌ماه آینده تولید‌ آن شروع می‌شود و در ابتدای‌ سال جدید یا در تابستان سال آینده. داستان در سال 1977اتفاق می‌افتد و فیلمبرداری در شهر لس‌آنجلس خواهد بود. همانطور که از نام فیلم پیداست، داستان درباره یک منتقد فیلم است. تارانتینو کاراکتر اصلی را شبیه تراویس بیکل(کاراکتر اصلی راننده تاکسی) توصیف می‌کند که منتقد فیلم شود.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید