• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 14 آذر 1402
کد مطلب : 211390
+
-

برش‌های کوتاه


تلویزیون مخاطب دارد
من در شبکه نمایش خانگی فقط رئالیتی‌شو کار کرده‌ام، ولی به‌طور کلی برای من به‌عنوان یک بازیگر قاب تلویزیون یا سینما یا شبکه نمایش خانگی هیچ تفاوتی ندارد. آنچه مهم است این است که تیم سازنده ارزشی برای مخاطب قائل است یا نه. از نظر استقبال هم من معتقدم همچنان تلویزیون مخاطب بیشتری دارد،  چون همه جا در دسترس است. اینکه فقط چند تا فیلم و عکس از یک ‌سریال در شبکه‌های اجتماعی وایرال می‌شود، دلیل بر این نیست که همه آن برنامه را دیده باشند. ولی تلویزیون مخاطب دارد.


زیبایی‌شناسی کار و تخیل خودت
در آثار تاریخی ‌این که ما هیچ تصویری از این شخصیت‌ها نداریم و همه‌‌چیز بر اساس تخیل ذهنی ماست، ‌کار را برای بازیگر، هم سخت می‌کند و هم زیباست. چون اوست که نخستین تصویر را از این شخصیت نمایش می‌دهد.
پس باید به زیبایی‌شناسی کار و تخیل خودت خیلی دقت کنی. چون او شکل امروزی ندارد اتفاقا فکر می‌کنم ارتباط بیشتری هم نسبت به یک شخصیت امروزی با مخاطب برقرار می‌کند.


چالش‌های لذتبخش
من به‌عنوان یک بازیگر شخصیت‌های پیچیده را دوست دارم و اجرای نقش یک شخصیت در قرن‌های گذشته برایم جذابیت بیشتری از یک نقش امروزی دارد، چون در مورد نقش‌های امروزی وقتی سر صحنه می‌روم، فکر می‌کنم یک کارمند هستم و هیچ دغدغه و چالشی برایم ندارد‌ ولی بازآفرینی یک شخصیت داستانی کهن یا یک شخصیت تاریخی، پر از چالش‌های  لذتبخش است.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید