• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 14 آذر 1402
کد مطلب : 211385
+
-

فراموش‌شده!

امیر عابدزاده باز هم به اخبار فوتبالی ایران بازگشت این بار هم با یک اتفاق عجیب

فراموش‌شده!

بعد از مدت‌ها، دوباره تصویری از امیر عابدزاده در بین هواداران فوتبال ایران دست به دست می‌شود؛ ویدئویی که اشتباه عجیب او در این هفته از لیگ پرتغال را به نمایش می‌گذارد. امیر این اواخر یک چهره فراموش‌شده در فوتبال ایران بوده و حالا این اشتباه عجیب نشان می‌دهد که او از لحاظ ذهنی، هنوز به اوج برنگشته است. عابدزاده در این سال‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته اما جایگاه امروزش، دقیقا جایگاهی نیست که حدود یک سال و نیم قبل برایش تصور می‌شد.

   توپی که بیرون نرفته بود
در این صحنه خاص از نبرد این هفته ماریتیمو، امیر واکنش خوبی روی توپ ارسالی غافلگیرکننده حریف داشت. او اما به اشتباه تصور کرد که توپ بیرون از زمین رفته و درست وقتی مشغول صحبت با بازیکنان خودی بود، همان توپ با ضربه بازیکن حریف وارد دروازه شد. اشتباه عجیب امیر، لبخند گزارشگر پرتغالی مسابقه را نیز به همراه داشت. طبیعتا انتظار می‌رفت این گلر با بهانه بهتری دوباره در فضای فوتبال ایران وایرال شود اما این اشتباه، جایی برای دفاع باقی نگذاشت. عابدزاده در لباس تیم ملی نیز چند اشتباه بزرگ انجام داده که معروف‌ترینش در نبرد خارج از خانه با کره‌جنوبی اتفاق افتاد.

   از گلر اول تا غایب همیشگی!
امیر در دوران اسکوچیچ، برای مدتی گلر اول تیم ملی بود و حتی حاشیه امن علیرضا بیرانوند را از بین برد. او حتی این شانس را داشت که به عنوان دروازه‌بان اول به جام‌جهانی برود. عابدزاده در آخرین بازی که اسکوچیچ روی نیمکت ایران بود، نمایش خوبی نداشت و بعد از آن بازی، به فهرست مخالفان ماندن اسکو در تیم ملی نیز اضافه شد. ضربه بزرگ برای او اما وقتی از راه رسید که بعد از مصدومیت بیرو در جام‌جهانی، کی‌روش سیدحسین حسینی را درون دروازه تیم ملی قرار داد تا امیر ناگهان به گلر سوم تیم بدل شود. از زمان ورود قلعه‌نویی نیز این سنگربان هرگز جایی در تیم ملی نداشته است.

   بازگشتی که اتفاق نیفتاد
در آخرین پنجره نقل‌و‌انتقالات نام امیرعابدزاده چند بار اطراف استقلال و پرسپولیس شنیده شد اما سرانجام بازگشت او به فوتبال باشگاهی ایران اتفاق نیفتاد. امیر ظاهرا یکی از گزینه‌های این فصل استقلال به شمار می‌رفت اما درنهایت در فوتبال اروپا ماند و به ایران نیامد. در همه این مدت، خبری از این سنگربان نبود و حالا او با خوردن یک گل بسیار بد، دوباره خبرساز شده است. بعید به نظر می‌رسد که این دروازه‌بان در ماتریس قلعه‌نویی برای حضور در جام ملت‌ها، جایی داشته باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید