• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 14 آذر 1402
کد مطلب : 211384
+
-

گرگ‌ها دیر گرسنه می‌شوند!

سردار برای رم گلی نزد اما نقش مؤثری در پیروزی تیمش داشت

گرگ‌ها دیر گرسنه می‌شوند!

رم در این فصل، یکی از عجیب‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا بوده است، تیمی که عادت دارد بازی‌ها را بد شروع کند، شرایط دشواری برای خودش بسازد، از حریف عقب بیفتد و سرانجام در دقایق پایانی به بازی برگردد و همه‌‌چیز را تغییر دهد. این اتفاق این‌بار در زمین ساسولو رقم خورد و رم با یک پیروزی دیرهنگام، به رده چهارم جدول سری‌آ رسید. سردار آزمون که نامزد جایزه‌ماه باشگاه هم بود، در این بازی یک نیمه برای گرگ‌ها بازی کرد. او نتوانست برای رم گل بزند اما نقش مؤثری در بازگشت تیم ژوزه به این بازی داشت.

   حیف از آن پاس
آزمون بین 2نیمه بازی با ساسولو وارد زمین مسابقه شد. خیلی‌ها انتظار داشتند او از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد اما این اتفاق در نیمه‌دوم رخ داد. با ورود سردار، دیبالا به سمت راست متمایل شد و آزمون پشت سر لوکاکو قرار گرفت. سردار در این نیمه دوندگی زیادی داشت و به خلق موقعیت برای تیمش هم کمک زیادی کرد. روی یک صحنه از بازی اگر لوکاکو کمی زودتر توپ را به آزمون می‌داد، این بازیکن می‌توانست در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار بگیرد.

   مورینیویی‌ترین مدل مورینیو!
برد 2 بر یک رم مقابل ساسولو، در اوج حواشی آقای خاص به‌دست آمد. او که بعد از گل تساوی به سمت تماشاگران خودی حاضر روی سکوهای مهمان رفته بود تا به شکل عجیبی آنها را به آرامش دعوت کند، پس از پایان بازی نیز به‌شدت از داوری انتقاد کرد و جملاتی را به زبان آورد که احتمالا باعث محرومیتش خواهد شد. جالب اینکه ژوزه ناگهان تصمیم گرفت در کنفرانس خبری ایتالیایی حرف نزند و به زبان پرتغالی پاسخ سؤال‌های خبرنگاران را بدهد. او در این نبرد، کاملا در وضعیتی مورینیویی قرار گرفته بود و شادی زایدالوصفش با سردار و هم‌تیمی‌ها در پایان بازی نیز نشان می‌داد که چقدر از این برد خوشحال است.

درخشش بیشتر نگرانی بیشتر
درخشش دوباره سردار در رم و حالا بیشتر شدن دقایق بازی او، نگرانی‌ها در مورد غیبت احتمالی‌اش در جام ملت‌ها را افزایش می‌دهد. شاید اگر تقویم جام ملت‌های آسیا هم مثل جام ملت‌های اروپا به تابستان موکول می‌شد، لژیونرهای فوتبال ایران با دردسری روبه‌رو نبودند اما اجبار برای ترک تیم در یک بازه زمانی طولانی، نگرانی‌های زیادی در مورد آزمون و رم ایجاد خواهد کرد. شاید چند هفته قبل، او نقش مهمی در تیمش نداشت اما سردار حالا یکی از نفرات کلیدی رم به‌حساب می‌آید.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید