• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 6 تیر 1397
کد مطلب : 21134
+
-

ریز نویس

  سیدمحسن طباطبایی، دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، گفت: غفلت عمدی یا سهوی از معماری بومی و اسلامی در ساخت منازل مسکونی و فضاهای شهری، مشکلات و چالش‌های بسیاری را برای ما به همراه داشته‌است که طیف وسیعی از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و حتی زیست‌محیطی را شامل می‌شود. (همشهری)

  حجت‌الاسلام محمد کاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری اعلام کرد که بررسی‌های اولیه حاکی از آن است اجرای طرح ترافیک جدید خلاف قانون نیست. بررسی‌های مقدماتی پیرامون این شکایت انجام شده؛ البته به شعبه ارجاعی صورت نگرفته است. (آنا)

   فرهاد افشار، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران: فضا و خدمات بازار خرید و فروش پرندگان توسعه می‌یابد. در روزهای تعطیل، جمعیتی حدود 15هزار نفر در مرکز خرید و فروش پرندگان حاضر می‌شوند. مراجعه این تعداد از مردم، پتانسیل عرضه انواع حیوانات خاص را در فضای حاشیه‌ای فاقد نظارت ایجاد کرده است. (شهرنوشت)

   محسن محمدیان، مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو: نمایش مفهومی «مصرف آب» در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران به نمایش درمی‌آید. ایستگاه‌های امام‌خمینی (ره)، تجریش، شادمان، تئاتر شهر، شهید بهشتی و ‌میدان آزادی محل اجرای این نمایش با هدف ارتقای فرهنگ قناعت و ساده‌زیستی است.  (همشهری)

این خبر را به اشتراک بگذارید