• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 13 آذر 1402
کد مطلب : 211303
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lOP26
+
-

با مردم

کارخانه‌ها و فروشگاه‌ها در تحویل محصول نظارت کافی ندارند
مدتی پیش یک موتور 150cc از فروشگاهی در نجف‌آباد اصفهان خریداری کردم. هنگام مراجعه به منزل متوجه ترکی روی تنه موتور شدم. مشکل را با فروشنده فروشگاه مطرح کردم گفتند به ما ربطی ندارد و از کارخانه به همین شکل به ما تحویل داده‌ شده است. به کارخانه مراجعه کردم آنها هم پاسخگو نبودند و رسیدگی نکردند.واقعا مانده‌ام که چه کنم؟ من قیمت یک موتور سالم را پرداخت کرده‌ام ولی یک موتورمعیوب تحویل گرفته‌ام.مگر هنگام ترخیص، محصولات کارخانه‌ها از فیلتر کنترل کیفی نمی‌گذرند؟ حالا بر فرض که اشتباهی رخ داده چرا درصدد رفع آن برنمی‌آیند؟
اکبرپور از نجف‌آباد اصفهان

آب آشامیدنی شهر قدس قابل شرب نیست
شهرستان قدس در نزدیکی تهران آب آشامیدنی بی‌کیفیتی دارد و نیاز است وضعیت آب شرب این شهرستان درست شود. نمایندگان مجلس همگی زمان انتخابات وعده حل مشکل آب آشامیدنی را می‌دهند اما هنوز آب شرب در این شهرستان قابل خوردن نیست.
وحیدی از شهرقدس

رفع بیکاری جوانان در بروجرد نیازمند برنامه‌ریزی است
به‌کارگیری غیربومیان در صنایع و رانت باعث گسترش بیکاری در شهرستان بروجرد شده است و هر خانواده‌ای که جوان دارد حتما بیکار است. مسئولان عالی کشور به این شهرستان و وضعیت اشتغال آن توجه کنند.
زندی، حسینی و احمدی از بروجرد

پارک 17شهریور تهران از معتادان پاکسازی شود
مدت‌هاست پارک 17شهریور واقع در خیابان 17شهریور برای مردم عادی قابل استفاده نیست زیرا محل تجمع معتادان متجاهر شده است. این پارک وسایل بازی کودکان و فضای سبز مطلوبی دارد اما حضور این افراد باعث شده برای آقایان هم ایمن نیست چه برسد به بانوان! فاصله محل بازی کودکان تا محل استعمال مواد‌ مخدر معتادان کمتر از 10متر است و اگر مجبور شویم در قالب گروه‌های چندنفره فرزندان‌مان را به پارک ببریم آنها شاهد صحنه‌های نامناسب و بعضا الفاظ رکیک هستند. تقاضا می‌شود پلیس برای پاکسازی این پارک اقدام کند.
ربانی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید