• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 8 آذر 1402
کد مطلب : 210798
+
-

بسیجی، دشمنان را به‌زانو درآورده است

نگاه
بسیجی، دشمنان را به‌زانو درآورده است

سردار سیدقاسم قریشی*

اگر تفکر بسیجی در جامعه‌ای طنین‌انداز شود قطعاً چشم طمع دشمنان از او دور خواهد بود.
حضور نیرو‌های مردمی بسیج در دفاع‌مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای داشت و پس از دفاع‌مقدس نیز بسیجیان در صحنه‌های مختلفی ازجمله سیل، زلزله و حوادث دیگر حضور داشتند، مضافاً بر اینکه در بحران کرونا نیز همگان، نقش بسیج را دیدند؛ بسیجیان از تولید ماسک تا غسل، کفن‌ودفن متوفیان کرونا وارد میدان شدند.
نخستین واکسن کرونا در کشور نیز توسط بسیج ساخته و برای تولید به ستاد اجرای فرمان امام(ره) تحویل شد. امروز کشورمان با روحیه بسیجی به چنان تجهیزاتی رسیده که کشور‌های دیگر خواهان تجهیزات ما هستند و از این موضوع خرسندیم که تفکر و روحیه بسیجی در هزاران کیلومتر خارج از کشور دشمنان را به‌زانو درآورده است.
امروز سند اعتلای اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در بسیج تدوین و پس از تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابلاغ شده و برای اجرای سند اعتلای اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قرارگاه‌هایی در سراسر کشور تشکیل شده است. طرح ملی جهاد تبیین در سراسر کشور راه‌اندازی شده و ما به‌دنبال تربیت 8تا‌۱۰‌میلیون نیرو هستیم که آماده اجرای مأموریت‌ها در حوزه‌های مختلف باشند مضافاً بر اینکه با حضور هادیان سیاسی در مساجد، کارخانه‌ها و... مسائل مختلف ازجمله خیانت‌های رژیم پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین می‌شود.
دشمن در اغتشاشات سال گذشته به‌دنبال ضربه‌زدن به بنیان‌های کشورمان بود و با بهره‌گیری از گروه‌های ترور و انفجار و استفاده از سلاح‌ها و مهمات به‌دنبال ناامنی‌های بیشتر در کشور بود؛ اما با عدم‌اقبال از طرف مردم، نتوانست کاری کند و در آن زمان بود که بسیجیان در اغتشاشات سال گذشته در عمق میدان، میدان‌داری می‌کردند.
لازم به ذکر است که بسیجیان در اغتشاشات هیچ‌گونه سلاح و تجهیزات نظامی همراه نداشتند. هزاران گردان در بسیج سازماندهی شده است و آماده مقابله با هرگونه حرکت دشمن هستند.
* جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین

 

این خبر را به اشتراک بگذارید