• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 6 آذر 1402
کد مطلب : 210491
+
-

مرگ عامل تیراندازی در چهارراه زند شیراز

داخلی
مرگ عامل تیراندازی در چهارراه زند شیراز

مرد مسلحی که در چهارراه زند شیراز به سمت مأموران پلیس تیراندازی کرده و هدف گلوله مأموران قرار گرفته بود، در بیمارستان به کام مرگ رفت.
به گزارش همشهری، ظهر دیروز پنجم آذرماه، تصادفی در چهارراه زند شیراز رخ داد. یک خودروی پژو 405 بنابر دلایلی نامعلوم با دو خودروی دیگر در این چهارراه تصادف کرد و درحالی‌که خسارت زیادی به آنها وارد کرده بود، متوقف شد.
همزمان با این تصادف، مأموران گشت انتظامی که در آن حوالی بودند راهی آنجا شدند. اما به محض رسیدن مأموران گشت به محل تصادف، راننده پژو 405با دیدن مأموران پشت فرمان ماشینش نشست و اقدام به فرار کرد. مأموران پلیس که به او مشکوک شده بودند دستور ایست دادند و به تعقیب وی پرداختند اما این مرد که یک قبضه کلت کمری همراه داشت، اقدام به تیراندازی به‌سوی مأموران کرد. مأموران پلیس به تعقیب پژو 405 پرداختند و این در حالی بود که راننده پژو همچنان به‌سوی آنها شلیک می‌کرد. در این میان مأموران پلیس نیز این خودرو را هدف گرفته و شروع به تیراندازی کردند. در جریان درگیری مسلحانه میان مأموران پلیس و مرد مسلح متأسفانه یکی از شهروندان که در حال عبور از آن حوالی بود بر اثر اصابت گلوله زخمی شد. این در حالی بود که مأموران پلیس در جریان تیراندازی به‌سوی پژو 405 توانستند راننده مسلح را هدف قرار داده و او را متوقف کنند. پس از توقف خودرو، راننده مسلح به همراه شهروندی که در این حادثه مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل شدند اما تلاش پزشکان برای نجات راننده مسلح بی‌نتیجه ماند و او به کام مرگ رفت.
به‌گفته سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس، با مرگ مرد مسلح، سوابق او مورد بررسی قرار گرفت و معلوم شد که وی پیش از این به اتهام جرائمی از قبیل آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، تحصیل‌ مال نامشروع و... دستگیر و زندانی شده بود.
وی ادامه داد: این مرد در حالی به کام مرگ رفت که شهروندی که در این حادثه بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و حال عمومی او خوب گزارش شده و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید