• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 5 آذر 1402
کد مطلب : 210396
+
-

زن کلاهبردار 500 نفر را فریب داد

زن کلاهبردار 500 نفر را فریب داد

یک زن که به بهانه برنده شدن جایزه میلیاردی در قرعه کشی مسابقات مختلف، از 500نفر کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش همشهری، ‌از چندی قبل گزارش کلاهبرداری‌های سریالی به پلیس پایتخت اعلام شد که نشان می‌داد فردی تحت عنوان برنده شدن در
 قرعه کشی میلیاردی طعمه هایش را فریب داده و از آنها می‌خواسته تا مبلغی به حسابش واریز کنند.
با افزایش این کلاهبرداری‌های سریالی، تیمی از مأموران اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی فرد کلاهبردار آغاز کردند. بررسی‌ها حاکی از آن بود که فرد کلاهبردار بالغ بر 100میلیارد ریال از 500شهروند کلاهبرداری کرده است. در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات علمی و پلیسی موفق شدند ردپای فرد شیاد را به‌دست آورند. پشت پرده این کلاهبرداری‌های سریالی، زنی جوان پنهان شده بود که به راحتی طعمه هایش را فریب داده وحسابشان را خالی می‌کرد.
سردار علی‌ولی‌پورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: این زن کلاهبردار در مخفیگاهش که حوالی میدان شوش تهران بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌ها به 500فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.
سردار کارآگاه گودرزی تصریح کرد: این زن می‌گوید حدود 10میلیارد تومان با فریب طعمه هایش پول به جیب زده است. با وجود این، ‌وی به دستور قاضی پرونده برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید