• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 2 آذر 1402
کد مطلب : 210158
+
-

وزیر فرهنگ و ارشاد خبر داد:

ساخت ۶ فیلم سینمایی با موضوع غزه

‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور دستور حمایت از ساخت فیلم سینمایی را در حوزه فلسطین داده‌ است، از توافق برای تولید سریال تلویزیونی «بازمانده۲» خبر داد. محمدمهدی اسماعیلی سه‌شنبه شب با حضور در ویژه‌برنامه زنده «به افق فلسطین» با اعلام این خبر که ۶فیلم سینمایی جدید در بنیاد سینمایی فارابی با موضوع غزه در حال عقد قرارداد است، افزود: یکی از این فیلم‌ها در چند روز آینده کار فیلمبرداری را شروع می‌کند.
همچنین همکاران من در فارابی برای ساخت «بازمانده۲» با تهیه‌کننده وارد مذاکره شده‌اند و این فیلم در حال قرار گرفتن در مسیر ساخت است. بنای ما این است که از همه فیلم‌های کوتاه و فیلمنامه‌هایی که به موضوع فلسطین می‌پردازند، حمایت کامل کنیم. آقای رئیس‌جمهور هم به من 2بار دستور مستقیم دادند که وزارت فرهنگ از تولیدات هنری با موضوع فلسطین حمایت کند.  وزیر فرهنگ با تأکید بر اینکه حتما باید همکاران ما با قوت از محصولات هنری مرتبط با فلسطین پشتیبانی کنند، گفت: در آغاز هفته کتاب، کتابی درباره روستاهای اشغال‌شده فلسطین را به آقای رئیس‌جمهور تقدیم کردم. ایشان همانجا تأکید کردند که حتما وزارت ارشاد از تولیدات هنری حمایت کند.
وی افزود: ۱۵آذر در تالار وحدت آقای انتظامی 3شب اجرا دارند که بهانه‌اش موضوع فلسطین است. ما در جشنواره بین‌الملل فیلم فجر و جشنواره مستندحقیقت بخش ویژه غزه و فلسطین را خواهیم داشت. در این مسیر همه پرانگیزه هستند.‌


 

این خبر را به اشتراک بگذارید