• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 1 آذر 1402
کد مطلب : 210024
+
-

زن آمریکایی فرزندش را قربانی کرد

آن سوی مرز
زن آمریکایی فرزندش را قربانی کرد

زن جنایتکار آمریکایی که فرزند خردسال خود را به قتل رسانده، مدعی است او را برای خداوند قربانی کرده است.
به گزارش همشهری به نقل از میرر، 15نوامبر 2023، آوریل شورت، 30ساله، مادر 3فرزند و همسر یک گروهبان ارتش آمریکا، ساعت 8صبح پیام عجیبی برای همسرش ارسال کرد.
او در این پیام نوشته بود، با توجه به اینکه روزهای تاریکی در راه است و زندگی ما را تحت‌الشعاع قرارخواهد داد باید در راه خدا قربانی دهیم. باید یکی از فرزندان‌مان را در راه خدا قربانی کنیم.
شوهر آوریل با دیدن این پیام به وحشت افتاد و با عجله خود را به خانه رساند. او به محض ورود به خانه، متوجه شد که آوریل خود و 3فرزندش را در اتاق خواب‌شان حبس کرده و در را قفل کرده است.
او که نگران شده بود، بلافاصله با پلیس تماس گرفت و آنها را در جریان قرار داد. سپس از زن جوان خواست که در را باز کند. وقتی پلیس به این خانه رسید، تلاش کرد تا زن و فرزندانش را از اتاق خارج کند.
آوریل که دید راه فراری ندارد و متوجه شد که پلیس وارد عمل شده است، از در پشتی از اتاق خارج شد و با عجله خود را به‌خودرواش رساند تا فرار کند، اما مأموران او را محاصره و دستگیر کردند.
با دستگیری زن جنایتکار، 2 فرزند بزرگ‌تر این زوج که 11و 6ساله بودند از اتاق خارج شدند، اما خبری از فرزند کوچک‌تر نبود. همسر آوریل وقتی متوجه گم شدن فرزند کوچک‌تر شد، دیوانه‌وار خود را به اتاق خواب رساند و با صحنه هولناکی مواجه شد. او آنچه را که می‌دید باور نمی‌کرد، نوزاد آنها پیچیده در پلاستیک درحالی‌که ضربات عمیق چاقو به گلویش وارد شده بود، به قتل رسیده بود. پلیس بلافاصله اورژانس را در جریان قرار داد اما کار از کار گذشته بود.
کودک6ساله این زوج که زنده مانده بود در تحقیقات پلیسی گفت: مادرم چند چاقو برداشت و با برادر کوچکم به حمام رفت. ما گریه می‌کردیم و از مادر می‌خواستیم که از حمام بیرون بیاید. او هم با فریاد از ما می‌خواست که گریه کردن را تمام کنیم تا به برادرم آسیب نزند. بنابراین ما ساکت شدیم.
آوریل پس از دستگیری به قتل کودک خردسالش اعتراف کرد و به پلیس گفت: من فرزندم را قربانی کردم، چرا که اگر این کار را نکرده بودم، زندگی‌مان سیاه می‌شد.
برایان‌کی، قاضی دادگاه آمریکا این زن را به اتهام قتل و کودک‌آزاری محکوم کرد و قرار است وی به‌زودی در دادگاه محاکمه شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید