• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 1 آذر 1402
کد مطلب : 210023
+
-

دلتنگی‌های مادرانه، دردسر آفرید

رویداد
دلتنگی‌های مادرانه، دردسر آفرید

2 مرد وقتی بی‌قراری‌های مادری را دیدند که دلتنگ پسر خردسالش بود، نقشه کشیدند تا پسربچه او را ربوده و تحویل مادرش بدهند اما نمی‌دانستند که به جرم کودک‌ربایی دستگیر می‌شوند.
به گزارش همشهری، چند روز قبل مردی جوان به اداره پلیس یکی از شهرستان‌های غرب کشور رفت و خبر از ربوده شدن پسر پنج‌ساله‌اش داد. وی گفت که چندی قبل از همسرش جدا شده و حضانت کودکش را گرفته است. او ادامه داد: امروز صبح مانند روزهای قبل به محل کارم رفتم .پس از بازگشت به خانه پسرم را ندیدم. از همسایه‌ها پرس‌وجو کردم و متوجه شدم که 2 ناشناس به مقابل خانه‌ام رفته و کودکم را با خود برده‌اند.
با شکایت مرد جوان، تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آغاز و مشخص شد که 2 مرد ناشناس، پسر بچه را سوار خودرو کرده و با خود برده‌اند. از طریق ردیابی‌ها 2   جوان که ساکن پایتخت بودند شناسایی و با هماهنگی پلیس پایتخت  دستگیر شدند. آنها گفتند که بچه را تحویل مادرش داده‌اند. یکی از این دو نفر گفت: مادر این کودک از اقوام ماست. او چند وقت قبل از همسرش جدا شد و دادگاه حکم داد تا او هر هفته فرزندش را ملاقات کند اما پدر کودک بعد از طلاق دست بچه را گرفت و تهران را ترک کرد. منیژه، مادر کودک از اینکه بچه‌اش را نمی‌دید خیلی ناراحت و نگران بود. او مدام گریه می‌کرد و بی‌تاب فرزندش بود. ما هم وقتی وضعیت او را دیدیم تصمیم گرفتیم به سراغ بچه برویم و او را به‌دست مادرش برسانیم تا  آرام و قرار بگیرد.
وی افزود: ما تصور نمی‌کردیم که این ماجرا کودک‌ربایی است و بعد از اینکه به تهران آمدیم، کودک را تحویل مادرش دادیم.
به‌دنبال اظهارات2 مرد جوان، مادر کودک شناسایی شد و گفت: دلتنگ فرزندم بودم و دلم می‌خواست او را ببینم و در آغوش بگیرم. 2 مرد جوان که از اقوام من هستند دلشان سوخت و تصمیم گرفتند کودکم را پیش من بیاورند. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید