• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 1 آذر 1402
کد مطلب : 210021
+
-

ماجرای تیراندازی مقابل مجلس چه بود؟

مردی با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی در نزدیکی مجلس شورای اسلامی کرد اما این فرد بدون اینکه به کسی آسیب بزند توسط پلیس دستگیر شد.به‌گزارش همشهری، عصر دیروز مردی که مسلح به سلاح شکاری بود در حدفاصل مجلس شورای اسلامی و بیمارستان شفایحیائیان در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به شلیک چند گلوله به شکل هوایی کرد. در جریان این تیراندازی به هیچ‌کس آسیبی نرسید اما لحظاتی بعد مأموران پلیس مستقر در محل مرد مسلح را خلع سلاح و دستگیر کردند.
به‌دنبال این حادثه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات بیشتری از این حادثه را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: « وقوع یک فقره تیراندازی در مقابل بیمارستان شفا یحیائیان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند. عوامل انتظامی مستقر در محل، اقدام به خلع سلاح عامل تیراندازی و دستگیری وی کردند که از این شخص یک قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زن کشف شد.» برابر اعلام پلیس «خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌کدام از شهروندان آسیبی وارد نشده است.» پلیس پایتخت اعلام کرده که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
در همین حال روابط عمومی مجلس نیز اعلام کرد: تیراندازی ارتباطی با مجلس نداشته و عامل تیراندازی کارمند شرکت پالایشگاهی، متولد سال 61 و ساکن استان اصفهان است که با سلاح شکاری دارای مجوز اقدام به تیراندازی هوایی کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید