• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
چهار شنبه 24 آبان 1402
کد مطلب : 209187
+
-

عدد خبر/ 6255 وسیله نقلیه

رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: با شناسایی 6255وسیله نقلیه بلاصاحب در پارکینگ‌های استان به‌زودی مزایده این وسایل نقلیه برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، علی دهقانی افزود: این وسایل نقلیه به‌دلیل رعایت نکردن قانون، توقیف یا به‌دلیل رها شدن در شهر به‌صورت بلاصاحب جمع‌آوری و به پارکینگ‌ها منتقل شده اند.

۱۵ روستا
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به سفر دور دوم رئیس‌جمهوری به استان و توجه خاص دولت مردمی به تکمیل پروژه‌های مناطق محروم ‌پیش‌بینی کرده که آب ۱۵روستای بشاگرد به‌زودی از این محل تامین شود. به گزارش ایرنا، عبدالحمید حمزه‌پور افزود: ارزش پروژه‌های در دست اقدام بشاگرد 7هزار میلیارد ریال است.

176 روستا  
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با اشاره به اینکه  ۱۷۶روستای استان فاقدپوشش تلفن همراه یا دارای ضعف در این زمینه هستند، گفت: برای رفع مشکلات ارتباطی این روستاها ۷۵۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود. به گزارش تسنیم، آرام حیدری اظهار کرد: امسال 122روستای فاقد پوشش تلفن همراه در کردستان شناسایی شده است.

۵۳۹ خانوار  
دادگستری کرمان اعلام کرد: ۱۳روز پس از سفر رئیس قوه قضاییه به کرمان مشکل چند ساله اسناد مالکیت جمع زیادی از شهروندان رودبار جنوب رفع و در گام نخست زمینه صدور ۵۳۹سند فراهم شده است. به گزارش ایرنا، محمدفرجام طاهری افزود: صدور سند مالکیت برای منازل مسکونی و تجاری، جزو حقوق عامه مردم است.‌



 

این خبر را به اشتراک بگذارید