• یکشنبه 17 تیر 1403
  • الأحَد 30 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 07
چهار شنبه 24 آبان 1402
کد مطلب : 209153
+
-

نکته بازی

خدا را شکر ترسو بازی کردند!
یکی از جالب‌ترین اظهارنظرها را در مورد شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، حسن خان‌محمدی انجام داده است. گوش راست اسبق پرسپولیس در مورد این مسابقه گفته: «ژوزه مورایس با وجود مهره‌هایی که داشت ترسو بازی کرد. او به راحتی می‌توانست از بازیکنانی مانند عیسی آل‌کثیر در ترکیب خود بهره بگیرد اما ترجیح داد نتیجه را حفظ کند. پرسپولیس نمایش بهتری داشت اما در چنین مسابقاتی ضربات ایستگاهی سرنوشت بازی را تعیین می‌کند.» حقیقتا تشخیص اینکه حسن آقا کدام بازی را دیده و به این نتیجه رسیده که پرسپولیس نمایش بهتری داشت دشوار است. سپاهان بیشتر حمله کرد، بیشتر شوت زد و بیشتر موقعیت داشت. آمار اینها هم پس از بازی ارائه شد. با این تفاسیر باید خدا را شکر کنیم تیم اصفهانی ترسو بازی کرد، وگرنه شاید اتفاقات بدتری برای پرسپولیس می‌افتاد!

کدام زودی‌ها؟
کریم انصاری‌فرد در نخستین اردوهای تیم ملی زیرنظر قلعه‌نویی غایب بود تا اینطور به‌نظر برسد که مشمول فرایند جوانگرایی شده اما حالا برای دومین اردوی پیاپی به تمرینات فرا خوانده شده. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که انصاری‌فرد در لیگ سطح پایین قبرس وضعیت فوق‌العاده‌ای ندارد و در 11بازی فقط یک گل برای اومانیا زده. با وجود این او در بخشی از تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «در فصل نقل‌وانتقالات پیشنهادهایی از ایران داشتم اما فعلا قصد بازگشت ندارم. در حال‌حاضر با باشگاه خودم قرارداد دارم و فکر نمی‌کنم به این زودی بازگشت من به فوتبال ایران اتفاق بیفتد.» شایان ذکر است کریم جان 33سال دارند و شاید بازگشت به لیگ ایران را برای بعد از 40سالگی در برنامه خود گنجانده باشند!

یک درصد احتمال بده فالو می‌کند!
از وقتی سردار آزمون راهی رم شده، بخت همه ما برگشته است. هر چیزی که کوچک‌ترین ارتباطی به رم و ایتالیا و دیبالا و لوکاکو و توتی و مونتلا و مخصوصا شخص ژوزه مورینیو داشته باشد، از سوی برخی رسانه‌های ایرانی به سردار آزمون ربط داده می‌شود. مثلا مورایس بعد از بردن پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش پیام گذاشته، مورینیو هم پای آن کامنت نوشته و آرزوی موفقیت کرده. در چنین شرایطی یکی از رسانه‌های ورزشی این تحلیل را ارائه داده: «سردار آزمون به مورینیو یادآوری کرد مورایس تیم بزرگی را برده و دست به‌کار مهمی زده است. سرمربی رم هم برای او کامنت گذاشت.» خب یک درصد احتمال بده طرف صفحه دوست و دستیار سابقش را فالو می‌کند و به عقل و شعور خودش رسیده که یک کامنت دلگرم‌کننده برایش بگذارد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید