• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
جمعه 19 آبان 1402
کد مطلب : 208625
+
-

خبر آخر/رئیسی به عربستان می‌رود

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از حضور رئیسی در جلسه اضطراری سازمان همکاری اسلامی در عربستان خبر داد.  جمشیدی گفت: رئیسی در دیدار با اردوغان در حاشیه اکو مطرح کرد که اگر جلسه ریاض نتواند برای کمک به مردم غزه موثر باشد احتمال گسترش درگیری ها را جدی می‌بینم چراکه ملت‌ها از اثرگذاری دولت‌های مسلمان ناامید می شوند.

«عین‌الاسد» زیر آتش حمله راکتی
مقاومت اسلامی عراق عصر دیروز 3بار پایگاه «عین‌الاسد» محل استقرار نیروهای آمریکایی در غرب عراق را هدف حمله راکتی قرار داد. مقاومت اسلامی عراق از تاریخ هفدهم اکتبر تاکنون، در همبستگی و حمایت از ملت فلسطین و مردم غزه، بارها مواضع نظامی ایالات متحده در منطقه را هدف حملات راکتی و پهپادی خود قرار داده است.

شمار شهدای غزه به ۱۰۸۱۲ نفر رسید
سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، به ۱۰۸۱۲ نفر از جمله ۴۴۱۲ کودک و ۲۹۱۸ زن رسید و تعداد مجروحان نیز به ۲۶۹۰۵ نفر افزایش یافت. سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین از توقف فعالیت 2 بیمارستان چشم پزشکی و روانپزشکی غزه و همچنین تمام خدمات درمانی متعلق به کودکان در غزه خبر داد.

پول‌های آزاد شده، سر سفره مردم
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: منابع ارزی مسدودی که با پیگیری‌های این دولت آزاد شد، غالباً صرف واردات کالاهای اساسی می‌شود.  احسان صالحی خطاب به سرلشکر رحیم‌صفوی، نوشت: جهت استحضار سردار عزیز و پر افتخار، منابع ارزی مسدودی که با پیگیری‌های این دولت آزاد شد، غالباً صرف واردات کالاهای اساسی می‌شود و این یعنی نفع آن مستقیماً سر سفره مردم است.

زمان خلع سلاح رژیم صهیونیستی رسیده است
 امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با اشاره به تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی به استفاده از سلاح هسته‌ای و امتناع این رژیم از پیوستن به معاهده NPT، گفت: آژانس باید با رویکردی بی‌طرفانه و حرفه‌ای با این رژیم برخورد کند و اکنون زمان خلع سلاح آن فرارسیده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید