• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 17 آبان 1402
کد مطلب : 208484
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/767ZO
+
-

همان دروغگوها

دیدگاه
همان دروغگوها

محسن مهدیان؛  مدیرمسئول

 این سطح از قلب واقعیت و تحریف حقیقت در این روزها اعجاب‌برانگیز است و حیرت‌آور. دنائت و سبعیت پیش‌تر نیز وجود داشت اما عمق و جزئیات آن به‌دست مردم نمی‌رسید. جلادان و قصابان انسانیت، جنایات خود را قلم می‌گرفتند تا سبب بیداری ملت‌ها نشوند، اما امروز حیثیت نداشته این سلاخان، ریخته بر دایره است. انحصار رسانه‌ای صهیونیستی- آمریکایی شکسته است و همه‌‌چیز عیان مقابل دیدگان مردم است، اما انگارنه‌انگار. همچنان روز را منکر می‌شوند و می‌گویند شب است.
ابرکذابان عالم مثل ریگ دروغ می‌گویند. دروغ‌های این روزهای رژیم صهیونیستی را فهرست کنید: از نخستین دروغ که درباره سربریدن بچه‌های حماس بود که بعدا مشخص شد یک سگ را با هوش‌مصنوعی تبدیل به کودک کرده‌اند تا جنایت بیمارستان المعمدانی که توسط نیویورک‌تایمز و الجزیره اسناد دروغ‌شان افشا شد تا ادعای نتانیاهو درباره ارتش صهیونیستی به‌عنوان بااخلاق‌ترین ارتش دنیا.
هر 15دقیقه یک‌بار یک کودک می‌کشند. بیش از 13هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه را با بمب‌های چند تنی به خاک افکنده‌اند و همچنان چشم‌درچشم دوربین می‌گویند این نسل‌کشی نیست. آتش‌بس را وتو می‌کنند و مانع رسیدن آب و آذوقه و سوخت به آوارگان غزه می‌شوند.
چه‌کسی باور می‌کرد این تصاویر ویران‌کننده از مظلومیت غزه روزانه منتشر شود و اهریمن‌های بین‌المللی چشم‌درچشم مردم دنیا آن ‌را تکذیب کنند؟
ثمره این حیرت، افشای این جریان فاسد در اذهان مردم و زنده‌شدن وجدان دنیاست، کما اینکه راهپیمایی‌های میلیونی در آمریکا و قلب اروپا نمایش همین بیداری است.
اما سخن اینجا نیست. این دروغگوها برایتان آشنا نیستند؟ اینها همان‌ها هستند که ماه‌ها کشور را درگیر مرگ طبیعی یک زن کردند. به تظلم‌خواهی او کشور را به آتش کشیدند و مومن‌ترین جوانان‌مان را به خون کشیدند و عامل حبس و به دار رفتن عده‌ای دیگر شدند.
همان‌ها که مرگ یک نفر را بهانه آتش‌افروزی و همه دنیا را علیه مردم ایران بسیج کردند امروز مقابل کشتار بی‌رحمانه کودکان نه‌تنها سکوت کرده‌اند که با شقاوت و دنائت می‌گویند حقمان است زنان و کودکان را سلاخی کنیم.
اما این زاویه نگاه کامل نیست. دقیق‌تر ببینیم: اگر می‌خواهید عمق جنایات سال‌گذشته را درک کنید به این روزها نگاه کنید. واقعیت این است که جلادان کذاب امروز باطن حوادث سال گذشته‌اند. با این زاویه نگاه، گذشته وحشت‌انگیز می‌شود وقتی می‌بینید مدیریت فتنه سال گذشته به‌دست جلادان این روزهای غزه بوده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید