• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 14 آبان 1402
کد مطلب : 208079
+
-

مرگ عجیب در کورس خیابانی

4پسر جوان که برای تفریح سوار بر خودرویی شده و به خیابان رفته بودند، گرفتار حادثه‌ای عجیب شدند که باعث مرگ یکی از آنها شد.
به گزارش همشهری، بامداد دیروز مردی که برای انجام کاری از خانه‌اش در جنوب شرق پایتخت خارج شده بود، چشمش به صحنه عجیبی افتاد. پسری جوان درحالی‌که سر و صورتش خون آلود بود روی زمین افتاد و نفس نمی‌کشید. مرد جوان با اورژانس تماس گرفت اما با حضور نیروهای اورژانس مشخص شد که پسر جوان به‌دلیل شدت جراحات و ضربه‌ای که به سرش وارد شده جان باخته است. آنطور که مشخص بود زمان زیادی از مرگ وی نمی‌گذشت و در این شرایط بود که گزارش این حادثه مرگبار به قاضی محمد مهدی براعه، بازپرس جنایی تهران اعلام شد.
با حضور تیم جنایی و تحقیقات اولیه معلوم شد که جوان جان باخته در همان محله زندگی می‌کند و حدود 26سال سن داشته است. در ادامه مأموران به بررسی دوربین‌های مداربسته‌ پرداختند و به سرنخ مهمی دست یافتند. تصاویر نشان می‌داد که سرنشینان خودروی تیبایی در آنجا توقف کرده و 3نفر از ماشین پیاده شدند و  پیکر خون‌آلود متوفی را از ماشین بیرون کشیده و در پیاده رو رهایش کردند. سپس سوار تیبا شده و فرار کردند. این سه پسر جوان از دوستان متوفی بودند که ساعتی بعد از حادثه دستگیر شدند.
3جوان دستگیر شده دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و یکی از آنها درباره مرگ دوستش گفت: کامران(متوفی) دوست و بچه محل ما بود. آن شب دور هم نشسته بودیم و مشروبات الکلی مصرف ‌کردیم. بعد در عالم مستی تصمیم گرفتیم چرخی در خیابان بزنیم.
وی ادامه داد:آن شب سوار بر خودروی تیبای من شدیم و در عالم مستی با راننده خودروهای مدل بالا کورس می‌گذاشتیم و می‌خندیدیم. کامران در صندلی عقب نشسته و سرش را از پنجره بیرون برده بود تا باد به‌صورتش بخورد. اصلا نفهمیدم چه شد که سرش با یک تریلی برخورد کرد. همین اتفاق عجیب، جان کامران را گرفت و ما از ترسمان جسد او را در خیابان رها کرده و متواری شدیم اما پلیس چند ساعت بعد دستگیرمان کرد.
با اظهارات دوستان متوفی، تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید