• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
جمعه 12 آبان 1402
کد مطلب : 207916
+
-

نقل قول خبر/اشغالگران جرأت حمله زمینی ندارند


آیت‌الله سیدیاسین الموسوی از علمای مبارز عراق:
اشغالگران صهیونیست هرگز جرأت حمله زمینی به غزه را ندارند، اسرائیلی‌های ترسو، مصداق آیه قرآن هستند که خداوند در آیه14 سوره مبارک حشر می‌فرماید: آنها به‌صورت رودررو و جمعی با شما نمی‌جنگند، مگر از داخل قلعه‌های مستحکم یا از پشت دیوارها، نبرد می‌کنند.

حامیان جنایت به تفسیر قرآن رجوع کنند

حجت‌الاسلام عمار عمارلو، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس: بنابر روایت خاتم‌الانبیا، کسانی که رضایت به کشتار مردم غزه دارند و از این اتفاق خشنود می‌شوند روز قیامت از این ظلم مورد سؤال قرار می‌گیرند. کشورهای مسلمانی که در این جنگ حق و باطل سکوت کرده یا از اسرائیل کودک‌کش حمایت کردند به تفسیر آیات قرآن رجوع کنند.

قتل‌عام کنونی تعریف رسمی نسل‌کشی است

کریگ مُخیبر، مدیر مستعفی دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل: اقدامات نظامی اسرائیل در غزه «نسل‌کشی براساس تعریف رسمی در سند اولیه» است. قتل‌عام کنونی مردم فلسطین که ریشه در ایدئولوژی قومی- ناسیونالیستی استعماری- شهرک‌نشینی دارد و در ادامه دهه‌ها آزار و شکنجه و پاکسازی سیستماتیک آنهاست و جای هیچ تردیدی در ارتکاب صریح نسل‌کشی باقی نمی‌گذارد.

راه ورود نفت به رژیم صهیونیستی بسته شود

حسن هانی‌زاده، تحلیلگر مسائل غرب آسیا:
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سلسله راهکار عملیاتی است برای اینکه رژیم صهیونیستی جنایات خود را علیه مردم غزه متوقف کند. باید راه ورود نفت به رژیم صهیونیستی بسته شود. ۵۷کشور عضو سازمان همکاری‌های اسلامی نزدیک به ۷۰درصد از انرژی جهان را در اختیار دارند و می‌توانند به کمک مردم مظلوم غزه بشتابند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید