• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
جمعه 12 آبان 1402
کد مطلب : 207911
+
-

خبر آخر/مخبر: اروپایی‌ها نه دین دارند و نه شرافت

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: در ماجرای کرونا هزینه تهیه ماسک را به یکی از دوستان دادیم تا در روزهایی که ماسک نداشتیم ۵۰میلیون ماسک به کشور وارد کند. این فرد به یکی از کشورهای اروپایی رفت اما در فرودگاه تمامی ماسک‌ها را ضبط کردند؛ این اروپایی‌ها نه دین دارند و نه شرافت، چنین کارهایی کردند.

رادان: ترور در بمپور کار گرو‌‌هک تروریستی بود
سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان درباره حمله تروریستی به واحد‌های گشت کلانتری ۱۲ بمپور گفت: واحدهای گشت کلانتری‌۱۲ محمدان بمپور ‌در حال ‌گشت‌زنی و تامین امنیت و آرامش مردم بودند که با یک گرو‌‌هک تروریستی درگیر می‌شوند.در این درگیری و ترور ناجوانمردانه یک پلیس به شهادت می‌رسد و ۴ نفر دیگر مجروح می‌شوند.

کنعانی: ویرانی البریج گویای عمق جنایت است
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: ویرانی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه پس از حملات رژیم صهیونیستی گویای عمق جنایت و کشتار است! اکثریت کشورها، دولت‌ها و ملت‌های جهان خواستار آتش بس و پایان حملات ویرانگر و جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه هستند، به جز دولت آمریکا و چند دولت مشخص اروپایی.

آماده‌باش هلال‌احمر در ۸ استان
در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران و بارش برف در ارتفاعات طی روز پنجشنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال شرق خوزستان، غرب و جنوب اصفهان و لرستان و در روز جمعه، در شرق خوزستان و روز شنبه، در استان‌های گیلان، اردبیل و مازندران، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

استقلال صدرنشین ماند
استقلال با وجود تساوی همچنان در صدر باقی ماند. هفته نهم لیگ برتر با بازی تیم های شمس آذر قزوین و استقلال تهران و نتیجه تساوی به پایان رسید. همچنین گل به خودی پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۹۳، یک تساوی 2-2 شیرین نصیب صنعت نفت کرد. ملوان هم ۳ بر ۲ سپاهان را در خانه شکست داد و به رده سوم صعود کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید