• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 4 تیر 1397
کد مطلب : 20787
+
-

زیر نویس

  حجت‌الله میرزایی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران: برنامه پنج ساله سوم شهرداری هر زمان نهایی شود، از آغاز سال۹۸ ملاک عمل است. آنچه اهمیت دارد آن است که بودجه۹۸ بر پایه برنامه سوم، تهیه و تدوین شود. البته احتمال تأخیر در نهایی شدن برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری وجود دارد. (مهر)

  محمدجواد شیرازی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران: مدیریت متروی تهران با راه‌اندازی سامانه‌های جامع اطلاعاتی در بخش‌های مختلف به‌خصوص در زمینه‌های مالی گام مهمی برای رسیدن به هدف «شهرداری تمام شیشه‌ای» انجام داده است. (همشهری)

  نفیسه محمدی، مدیر پروژه به‌روزرسانی داده‌های فضای سبز عمومی شهر تهران: بوستان‌های شهر تهران در حدود ۱۱درصد کل مساحت این شهر را دربرگرفته‌اند و این در حالی است که در مناطق ۲۲ گانه تهران ۲هزار و ۱۵۶ بوستان وجود دارد. مناطق ۴، ۵ و یک به‌ترتیب دارای بیشترین تعداد بوستان‌ها هستند. (همشهری)

  پورشاسب، مدیرگروه تعمیر پل‌های شهری: سرمایه تقریبی صرف شده برای ساخت پل‌های تهران 4هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود. تا 4سال پیش هیچ اقدامی برای مدیریت تعمیر و نگهداری پل‌ها صورت نگرفته بود. با حمایت شهرداری تهران امیدواریم وضعیت 6پل دیگر با سابقه مشابه پل کریمخان را در تهران سامان ببخشیم. (همشهری)

این خبر را به اشتراک بگذارید