• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 7 آبان 1402
کد مطلب : 207365
+
-

افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه4 با ارزش 250میلیارد تومان

روز گذشته در هفتادونهمین پویش امیدوافتخار از 8پروژه عمرانی در منطقه 4بهره‌برداری شد

امید و افتخار
افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه4 با ارزش 250میلیارد تومان

فرناز محمدزاده- روزنامه‌نگار

پروژه‌های عمرانی منطقه4 روز گذشته به بهره‌برداری رسید و روبان افتتاح‌ها در هفتادونهمین پویش امیدوافتخار این بار در شرقی‌ترین و وسیع‌ترین منطقه تهران بریده شد. مقر اصلی اسکان کارگری، نواحی 3و7 بود، اما در کنار بهره‌برداری از این پروژه که برای کارگران و پارکبان‌های شهرداری آماده شده است، 7پروژه دیگر نیز افتتاح شد. این پروژه‌ها شامل احداث زمین چمن مصنوعی خیابان احدزاده، احداث راستگرد خیابان چمن‌آرا به بزرگراه شهید بابایی، احداث دیوار حائل و رفع خطر نقاط حادثه‌خیز، احداث و مرمت سرویس بهداشتی، پیاده‌رو‌سازی و مناسب‌سازی بوستان‌ها و معابر، عملیات تراش، روکش و آسفالت معابر می‌شود.

مکث
توجه مدیریت شهری به قشر کارگر  با احداث اسکان کارگری

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران: افتتاح اسکان کارگری، نمونه توجه به قشر کارگر و پارکبانان در شهرداری تهران است. امروز هفتادونهمین پویش امیدوافتخار است و از همان ابتدا خودمان را بدهکار مردم کردیم که هر شنبه افتتاح داشته باشیم و پروژه‌هایی که درخور بیان باشد را بهره‌برداری کنیم. شهرداری از رکودی که پیش از این داشته خارج شده، در کنار بدهی پیمانکاران و حقوق به‌موقع پرسنل، شاهد فعالیت‌ها و راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی هستیم. منطقه ۴ وسعت زیادی دارد و خود یک کلانشهر است و برهمین اساس نیاز بوده که توجه بیشتری به این منطقه شود. امیدواریم با همتی که شهردار منطقه دارد، توجهاتی که در این منطقه نیاز است و مدنظر شهردار تهران بوده، انجام شود. عوامل مختلفی مؤثر است تا پروژه‌ای به مرحله بهره‌برداری برسد و اگر این عوامل نباشند افتتاحی هم انجام نخواهد شد.

ارزش 8پروژه عمرانی منطقه 250میلیارد تومان است
علی‌اصغر کمالی‌زاده، شهردار منطقه ۴:  امروز ۸پروژه عمرانی در منطقه ۴ افتتاح شد. ارزش این پروژه‌ها ۲۵۰میلیارد تومان است که از محل منابع شهرداری تهران تامین شده است. اسکان کارگری نواحی ۳و۷، ۶۳هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه و ۳۰هزار تن در بزرگراه‌ها، احداث زمین بازی، نصب دیوار حائل، احداث رمپ بزرگراه زین‌الدین و… از پروژه‌هایی هستند که امروز افتتاح شدند. بیشترین پروژه‌های عمرانی در سطح شهر برای منطقه ۴تخصیص داده شده است. ۳۱پروژه احداثی در منطقه داریم و تمامی آن به قرارداد رسیده و به‌تدریج شاهد افتتاح‌شان خواهیم بود. هزار و ۱۷میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای داریم و به همین اندازه تا پایان سال قرارداد عمرانی منعقد می‌کنیم و برای سال آینده اعتبارات بیشتری را درخواست خواهیم کرد که خروجی آن به نفع شهروندان است. منطقه۴ با وسعت زیاد، ۱۰درصد جمعیت کل تهران را در خود جای داده؛ برهمین اساس خدمات بیشتری را می‌طلبد تا بتوانیم خدمات صادقانه‌ای را در قالب نگهداشت منطقه دنبال کنیم. پروژه تقاطع غیرهمسطح در منطقه دنبال می‌شود و رمپ اتصال راست‌گرد اتوبان باقری به زین‌الدین به همت معاونت عمرانی تا چند وقت دیگر افتتاح خواهد شد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید