• شنبه 9 تیر 1403
  • السَّبْت 22 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 29
شنبه 6 آبان 1402
کد مطلب : 207156
+
-

عدد خبر/ 3 سایت

مدیرکل راه‌وشهرسازی قم با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های این استان گفت: طایقان، اسلام‌آباد قنوات و پرنیان 3 سایت مهمی‌اند که در سطح شهرستان‌ها و شهرهای قم در حال آماده‌سازی هستند. به گزارش ایرنا، مهدی زنجیرانی فراهانی افزو‌د: واحدهای مسکونی در سطح شهرستان‌های استان قم به‌صورت ویلایی و خانه‌های یک‌طبقه حیاط‌دار احداث خواهد شد.

256 فقره
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اردبیل از امدادرسانی به 256 فقره حادثه از ابتدای سال‌جاری در استان اردبیل خبر داد. به‌گزارش مهر، عزیز ارشادیان گفت: از این تعداد ۱۶۴تصادف جاده‌ای، ۴۰سیل و آب‌گرفتگی، ۳۷حادثه کوهستان، ۱۵حادثه برف و کولاک و بقیه سایر حواث بوده است.

10 سال
کارخانه شیشه‌سازی لرستان پس از تعطیلی ۱۰ساله به‌دلیل مشکلات مالی، به چرخه تولید بازگشت. به‌گزارش فارس، این کارخانه در سال۱۳۷۰ برای تولید انواع ظروف آشپزخانه راه‌اندازی، اما در سال۱۳۹۲ به‌دلیل مشکلات مالی و بانکی تعطیل شد. به‌گفته بابک ترکی، رئیس اداره تسویه و امور ورشکستگی دادگستری تهران، در حال حاضر شرکت هیچ‌گونه بدهی ندارد و به نوعی از ورشکستگی خارج شده است.

5 بوستان
شهردار منطقه۱۰ شیراز از آغاز ‌ احداث ۵بوستان با اعتباری بالغ بر ۳۷۴میلیارد ریال در سطح منطقه خبرداد. به گزارش ایلنا، شهرام سبزیان‌فرد گفت: در راستای گسترش فضاهای تفریحی و بوستان‌های محله‌محور و افزایش سرانه فضای سبز احداث ۵بوستان با اعتبار بیش از ۳۷۴میلیارد ریال و مجموع متراژ ۴۲هزار مترمربع در سطح منطقه۱۰ کلید خورد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید