• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 4 آبان 1402
کد مطلب : 207018
+
-

5 جایگزین شگفت انگیز روغن در پخت کیک خانگی

آرش نهاوندی- مترجم

در میان مواد جایگزین روغن برای پخت شیرینی، مواد سالمی نظیر ماست یونانی، پوره آووکادو، روغن نارگیل و پوره موز نیز وجود دارند که متخصصان تغذیه بیشتر توصیه به استفاده از آنها در زمان پخت شیرینی می‌کنند. به گزارش تایمز آف ایندیا، در این مطلب به چند جایگزین سریع و آسان روغن اشاره کرده‌ایم که به راحتی می‌توان از آنها در پخت شیرینی‌های مورد علاقه خود استفاده کرد.

کره
کره یک جایگزین رایج برای روغن در پخت کیک، کلوچه و شیرینی است و می‌تواند طعمی غنی به غذاهای پخته شده شما اضافه کند. روش ساده استفاده از کره، ذوب کردن و استفاده از آن به نسبت مساوی روغن است.

روغن جامد قنادی
روغن جامد قنادی یکی دیگر از مواد رایج مورد استفاده در پخت است که اساسا یک چربی جامد ساخته شده از روغن گیاهی هیدروژنه است. از این روغن، اغلب در پخت‌وپز برای تهیه شیرینی‌های پفی و پفک استفاده می‌شود.

ماست یونانی
ماست یونانی یک جایگزین سالم برای روغن در پخت است و می‌تواند رطوبت و بافت خامه‌ای را به دستورالعمل‌های شما اضافه کند. از آن به‌عنوان یک جایگزین برای روغن در نسبت ۱:۱ استفاده کنید.

پوره آووکادو
آووکادو و پوره یا خمیر آن را هم می‌توان به‌عنوان یک جایگزین چربی سالم در پخت استفاده کرد. استفاده از این میوه برای پخت شیرینی در دستورالعمل‌هایی که طعم ملایم یا مکمل آووکادو دارند، بسیار مناسب است. بنابراین می‌توانید از آووکادوی له شده به‌عنوان جایگزین روغن برای پخت شیرینی استفاده کنید.

روغن نارگیل
روغن نارگیل می‌تواند جایگزین مستقیم روغن در بسیاری از دستورالعمل‌های پخت شیرینی باشد. با این حال، طعم نارگیلی مشخصی دارد؛ بنابراین برای دستورالعمل‌هایی که به طعم زیاد اشاره دارند، مناسب‌ترین گزینه است. می‌توان از آن در نسبت ۱:۱ استفاده کرد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید