• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 30 مهر 1402
کد مطلب : 206607
+
-

آخرین آمار از روز سوم ثبت‌نام

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: در سومین روز ثبت‌نام نهایی انتخابات مجلس 2هزار و 296 نفر ثبت‌نام خود را نهایی کردند و مجموع ثبت‌نام‌کنندگان به 3 هزارو 909نفر رسید. محسن اسلامی با تأکید بر ضرورت مدیریت زمان ازسوی داوطلبان، افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس تا چهارشنبه، سوم آبان ساعت ۱۸ فرصت دارند با مراجعه به پنجره واحد وزارت کشور، ثبت‌نام خود را نهایی کنند. وی اضافه‌کرد: تاکنون 91درصد ثبت‌نام‌کنندگان ازمیان آقایان و 9درصد نیز از خانم‌ها بوده‌اند.

بخشنامه انتخاباتی بانک‌مرکزی
بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه‌ای به شبکه بانکی اعلام کرد: داوطلبان انتخابات مجلس موظفند حسابی را برای واریز، برداشت و هرگونه نقل و انتقال وجوه و منابع نقدی مربوط به هزینه انتخاباتی افتتاح کنند. دراین بخشنامه آمده‌است: داوطلبان هنگام ثبت‌نام یا درخواست مجوز توسط احزاب، شماره حساب و مشخصات آن و گواهی بانک مربوطه را باید ارائه دهند.
براساس این بخشنامه، بانک‌های افتتاح‌کننده حساب برای داوطلبان نیز مکلفند هنگام برگزاری انتخابات و همچنین پس‌از آن، اطلاعات مربوط به این حساب‌ها را بنا به درخواست رسمی وزارت کشور و هیأت مرکزی و نظارت به‌منظور اقدام‌های قانونی لازم در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهند./ پایگاه اطلاع ‌رسانی بانک‌مرکزی

این خبر را به اشتراک بگذارید