• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 30 مهر 1402
کد مطلب : 206515
+
-

پایان اختلاف ملکی با 5 جنایت

پایان اختلاف ملکی با 5 جنایت

جوان 26ساله پس از سال‌ها اختلاف ملکی با برادرانش راهی خانه آنها شد و در جنایتی هولناک 5عضو خانواده‌اش را به قتل رساند.
به گزارش همشهری، حوالی ساعت 22شامگاه جمعه صدای شلیک چندین گلوله، سکوت روستای چشمه پهن از توابع دهستان دشتروم در استان کهگیلویه و بویراحمد را در هم شکست. اهالی روستا با خروج از خانه‌هایشان جوان 26ساله‌ای را دیدند که یک کلت کمری و یک سلاح شکاری در دست داشت و بعد از خروج از خانه برادرانش پا به فرار گذاشت. ماجرا به پلیس گزارش شد و تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. آنها در دو منزل مسکونی با اجساد 2مرد، 2دختر و یک زن روبه‌رو شدند که همگی به ضرب گلوله کشته شده بودند. اما دختری دیگر که مجروح شده بود، هنوز نفس می‌کشید که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.
در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که این جنایت بر سر اختلافات خانوادگی رخ داده است. قاتل جوانی 26ساله بود که از سال‌ها قبل بر سر املاک پدری‌اش با برادرهایش اختلاف داشت. این اختلافات پیش از این چندین بار باعث بحث و جدل میان آنها شده اما هرگز حل نشده بود.
در این شرایط جوان 26ساله که از برادرانش کینه به دل گرفته بود، با در دست داشتن یک کلت کمری و یک سلاح شکاری راهی خانه آنها شده و ابتدا به سراغ یکی از برادران که 40سال داشت رفته و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده و سپس راهی خانه برادر بزرگش که مردی 45ساله بود و با همسر و 3دخترش زندگی می‌کرد، شده بود. او با تیراندازی به‌سوی این خانواده برادر بزرگش را به همراه همسر وی و 2دخترش به قتل رسانده اما دختر دیگر برادرش در این تیراندازی مجروح شده بود که به بیمارستان انتقال یافت.
به‌گفته سرهنگ بهمن گرجیان، فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، با اطلاعات به‌دست آمده، تلاش برای دستگیری جوان قاتل آغاز شد و مأموران موفق شدند این مرد را چند ساعت بعد در مخفیگاهش دستگیر کنند.
این در حالی بود که تنها بازمانده این حادثه که در این تیراندازی مجروح شده بود، پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و از خطر مرگ نجات یافته است. با دستگیری عامل جنایت، تحقیقات از او ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید