• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 29 مهر 1402
کد مطلب : 206418
+
-

فضای مجازی، عامل افزایش تجمل‌گرایی


معصومه نصیری، دبیرکل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکوی ایران:
بلاگرها و اینفلوئنسرها تأثیراتی بر سبک زندگی مردم و رفتار آنان گذاشته‌اند، مانند تجمل‌گرایی، میل شدید به دیده‌شدن، فخرفروشی و ... . دلیل آن اقتصادی است؛ چرا که تبلیغات انجام ‌شده، هرچه بیشتر دیده شود، سود بیشتری دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید