• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 27 مهر 1402
کد مطلب : 206296
+
-

عدد خبر/ 2/8 میلیون

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی مازندران از ‌‌پیش‌بینی برداشت ‌۲میلیون‌و۸۰۰هزار تن مرکبات در مازندران خبر داد. به گزارش تسنیم، احسان عباسپور اظهار کرد: تاکنون 80درصد نارنگی‌های باغ‌های استان برداشت شده است و پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 425هزار تن نارنگی پیش‌رس و بیش از 2میلیون‌و800هزار تن مرکبات برداشت شود.

۵۰۰ تاکسی  
رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان از صدور مجوز نوسازی ۵۰۰دستگاه تاکسی فرسوده از سوی وزارت کشور خبر داد. به گزارش ایرنا، سیدمحمد پوروخشوری اظهار کرد: برای نخستین بار با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان، 3هزار میلیارد ریال تسهیلات با بهره 4درصدی به رانندگان متقاضی نوسازی اعطا می‌شود.

15000 میلیارد  
دبیر کارگروه رصد و پایش گندم، آرد و نان استان فارس از پرداخت بیش از ۱۵هزار میلیارد تومان مطالبه کشاورزان این استان در سفر دوم رئیس‌جمهوری خبر داد. به گزارش ایسنا، مرتضی شریفی با بیان اینکه برداشت گندم در فارس نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰درصدی داشته است، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و بارش‌های خوب در استان شاهد رشد قابل توجهی در این بخش بوده‌ایم.

۴۶ کلاس  
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: به همت بنیاد برکت ۴۶کلاس درس در استان اردبیل در دست احداث است. به گزارش مهر، کلام‌الله صفری اظهار کرد: مرمت و بهسازی مدارس در ۳۵۲مدرسه استان اجرا شده است. مدارس کانکسی و سنگی دارای دانش‌آموزان بالای ۱۰نفر در استان برچیده شده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید