• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 27 مهر 1402
کد مطلب : 206246
+
-

معاون رئیس‌جمهور جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب جعلی صهیونیستی در نوار غزه بر همبستگی کشورهای اسلامی و شکستن سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل این جنایت تأکید کرد.
به گزارش ایرنا، در متن بیانیه علی سلاجقه، رئیس این سازمان آمده است: این روزها شاهد جنایتی کم‌نظیر در غزه از سوی رژیمی هستیم که سیاست‌هایش از بدو تأسیس‌ مبتنی بر تجاوزگری، اشغالگری، سرکوبگری، زمین‌خواری و توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی بوده است.
معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: رژیم غاصب جعلی صهیونیستی در این روزها ‌جلوی چشم همه مردم دنیا و درحالی‌که تک‌تک این جنایات در رسانه‌ها انعکاس پیدا کرده است، چندین‌ هزار زن، کودک، پیر و جوان غیرنظامی را به قتل رسانده است.
سلاجقه گفت: ما همصدا با دیگر وجدان‌های بیدار در سراسر جهان، ضمن محکوم‌کردن جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی، خواستار اقدام فوری کشورهای اسلامی و همچنین اقدام عاجل مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از نسل‌کشی فلسطینیان و پایان جنایات وحشیانه در غزه هستیم، امید است سران کشورهای اسلامی و مجامع بین‌المللی در اقدامی فوری درجهت خاتمه‌دادن به بمباران وحشیانه علیه مردم مظلوم فلسطین اقدام کرده و تلاش همه‌جانبه‌ای برای رفع محاصره نوار غزه آغاز کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید