• جمعه 28 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 9 ذی القعده 1445
  • 2024 May 17
سه شنبه 25 مهر 1402
کد مطلب : 206016
+
-

خبرهای کوتاه ورزشی

نیکلاس فولکروگ که این فصل به دورتموند پیوسته و 2هفته پیش توانسته بود در این تیم نخستین گلش را در بوندس‌لیگا به ثبت برساند، هر بار به‌عنوان مهاجم در ترکیب تیم ملی آلمان قرار گرفته تأثیرگذار بوده است. او در 10بازی اول ملی خود برای مانشافت 8گل به ثمر رسانده که در 45سال گذشته فقط از آمار 9گل‌زده در 10بازی اول ملی گنابری کمتر است.

در تیم ملی فرانسه 3چیز هرگز تغییر نمی‌کند؛ دعوت از ژیرو، خط زدن بنزما و حضور گریزمان در ترکیب ثابت. آنتوان گریزمان حالا رکورد بیشترین بازی متوالی ملی را در اختیار دارد. او در هر 81بازی ملی متوالی تیم ملی فرانسه حضور داشته که این رکورد در حال حاضر بیشترین بازی متوالی یک بازیکن فوتبال محسوب می‌شود.

با اینکه شیخ جاسم قطری از خرید باشگاه منچستریونایتد انصراف داده و هواداران را برای رقابت با منچسترسیتی ناامید کرده است، هنوز چیزهایی برای امیدواری وجود دارد. حداقل این است که گنجایش ورزشگاه اولدترافورد افزایش خواهد یافت. در صورت پذیرش پیشنهاد سر جیم رتکلیف برای خرید  25درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد، شرکت او یعنی اینئوس، چگونگی بازسازی و گسترش اولدترافورد به یک ورزشگاه ۹۰هزار نفری را بررسی خواهد کرد.

بازیکن برزیلی محبوب گواردیولا که در این تابستان نشد به منچسترسیتی بپیوندد، استاد انداختن پاس پشت مدافعان حریف است. هیچ‌کس بیشتر از لوکاس پاکتا بازیکنان خودی را پشت مدافعان حریف صاحب توپ نکرده است. بازیکنانی که در 5لیگ برتر اروپایی در این فصل بیش از 5توپ دقیق پشت مدافعان حریف انداخته‌اند؛ لوکاس پاکتا 7و انزو فرناندس 5بار. هر دوی آنها اهل آمریکای جنوبی هستند؛ برزیلی و آرژانتینی.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید