• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 23 مهر 1402
کد مطلب : 205822
+
-

اخبار کوتاه ورزشی

رسوایی شرط‌بندی ایتالیایی‌ها
پس از فاش‌شدن رابطه نیکولو فاجولی، بازیکن یوونتوس با بنگاه‌های شرط‌بندی و محرومیت 3ساله احتمالی این بازیکن، ابعاد جدیدی از رسوایی شرط‌بندی در ایتالیا رو شده و پای 10بازیکن دیگر را هم به این پرونده باز کرده است. لارپوبلیکا گزارش داده اسامی منتشر‌شده در رابطه با شرط‌بندی غیرقانونی در فوتبال ایتالیا، فقط نوک کوه یخ هستند و غیر از این 3بازیکن مطرح ایتالیایی، حداقل 10بازیکن دیگر هم پایشان در پرونده شرط‌بندی گیر است. درصورت محروم‌شدن نیکولو زانیولو و ساندرو تونالی، ممکن است حکم آنها در لیگ برتر انگلیس هم اعمال شود.

دلالی در سطح مدیریت بارسلونا
هنوز تکلیف رسوایی رشوه باشگاه بارسلونا به داوران روشن نشده که پای این باشگاه به یک رسوایی دیگر هم باز شده است. باشگاه کاتالونی در سال جدید میلادی 11.6میلیون یورو بابت حق کمیسیون به مدیران برنامه بازیکنانش پرداخت کرده که تقریبا 4برابر رقم پرداختی سال گذشته است. معلوم نیست در این باشگاه مردمی چه می‌گذرد.

هندرسون هم هو شد
پس از هو‌شدن هری مگوایر، جردن هندرسون هم هو شد. هافبک سابق لیورپول که به الاتفاق عربستان رفته، در بازی دوستانه با استرالیا مورد خشم هواداران انگلیسی قرار گرفت. سرمربی سه‌شیرها در واکنش به این رفتار گفت: «درک نمی‌کنم چرا بازیکنی با 79بازی ملی هو می‌شود. تعهد او و چیزی که به انگلیس می‌دهد، خاص است. نقش او در داخل و خارج زمین پایدار و مهم است.»

رجزخوانی کونته برای همکارانش
آنتونیو کونته مدتی طولانی است تیم ندارد. پروسه بازگشت او به اینتر و یووه کلید خورد اما راه به جایی نبرد و تیم‌هایی نظیر پاری‌سن‌ژرمن و آاس‌رم هم برای او اقدام نکردند. حالا او از ناپولی و رم پیشنهادهایی غیررسمی دریافت کرده. سرمربی ایتالیایی درباره بیکاری و پیشنهادهایش گفت: «وقتی برگردم، کار برای هرکس دیگری خیلی سخت خواهد شد. من آماده مبارزه خواهم بود. بعد از اسپرز، من قول دادم وقتی را برای خانواده بگذارم. این یک انتخاب برای سبک زندگی است. من دوست دارم باشگاهی که اخیرا جامی برده را سرمربیگری کنم. تاتنهام و یوونتوس را که در دست گرفتم، هر دو سال قبل از ‌آن هفتم شده بودند.»

هالند برای رئال آزاد است
مارکا، روزنامه طرفدار رئال مادرید ادعا کرد که هالند 3بند فسخ دارد که همگی برای یک تیم خاص یعنی رئال‌مادرید در قرارداد این بازیکن با منچسترسیتی گنجانده شده است. او سال قبل نیز شانس پیوستن به رئال را داشت ولی حضور بنزما باعث شد تا او به سیتی برود و خیلی زود مشخص شد انتخابش درست بوده. رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های هالند، در مصاحبه با آاس گفته بود که هالند در انتخاب مسیر آینده‌اش آزاد است و هر‌چه او تصمیم بگیرد، خواهد شد. او در مورد رئال مادرید نیز گفت که رئال باشگاهی است که نمی‌توان به آن پاسخ منفی داد. حالا مارکا نوشته که قرارداد هالند شامل 3بند خروج است که در متن قرارداد او با سیتی قید شده.

جانشین صلاح آلمانی است
دیر یا زود محمد صلاح در تور عربستانی‌ها گیر می‌کند. لیورپول جانشین او را انتخاب کرده و یورگن کلوپ دوست دارد هموطنش لروی سانه را از بایرن‌مونیخ برای پست صلاح به خدمت بگیرد. الاتحاد امسال 150میلیون پوند برای بازیکن مصری پیشنهاد داده بود که مورد موافقت قرار نگرفت. ملی‌پوش آلمانی سال‌2020 با قراردادی 54.8میلیون پوندی سیتی را به مقصد بایرن ترک کرد. او در 135بازی برای سیتی 39گل به ثمر رساند و 46پاس گل داد و 2عنوان قهرمانی لیگ برتر را به‌دست آورد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید