• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
شنبه 22 مهر 1402
کد مطلب : 205743
+
-

۲ اپلیکیشن کاربردی در حوزه طب سنتی

ما درباره طب سنتی صحبت می‌کنیم که ریشه در گذشته دارد، اما تکنولوژی‌های جدید هر جایی می‌توانند به کمک بیایند و اتفاقا طب سنتی هم از آن محروم نمانده. اپلیکیشن‌ها نرم‌افزارهایی هستند که روی رایانه، تبلت، گوشی هوشمند یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی نصب و اجرا می‌شوند. با این برنامه‌های کاربردی شما اطلاعات مورد نیاز در طب سنتی و مزاج‌ها را روی گوشی همراه خود دارید. در اینجا با 2 اپلیکیشن‌ مشهور و کاربردی در این زمینه آشنا می‌شوید.

طبایع

«طبایع» یک برنامه کامل، کاربردی و رایگان فارسی است. قابلیت شرکت در انواع آزمون‌ها و تست‌های مزاج‌شناسی، بهره‌گیری از مشاوران متخصص درمانی، تغذیه‌ای و زیبایی به‌صورت چت صوتی و متنی، دسترسی به اطلاعات اطبا و پزشکان ازجمله آدرس و شماره تلفن، دسترسی به اطلاعات سلامت‌کده‌ها و درمانگاه‌های طب سنتی، دسترسی به کلاس‌های آموزشی معتبر طب سنتی، دسترسی به خواص خوراکی‌ها و مواد غذایی، دسترسی به خواص گیاهان دارویی به همراه مزاج و خواص هر یک، دسترسی به طرز تهیه انواع غذاهای سالم و سنتی به همراه خواص، دسترسی به تقویم حجامت برای آگاهی از روزهای مناسب و نامناسب انجام حجامت و دسترسی به بانک جامع مزاج از ویژگی‌های این برنامه است.

داروخانه همراه
 این اپلیکیشن در واقع بانک اطلاعات جامع دارو و درمان و اطلاعاتی درباره بیماری‌هاست. بیش از 600نوع بیماری با توضیحات کامل و جامع شامل علائم و نشانه‌های بیماری، دلایل علل، تشخیص و پیشگیری، راه‌های شیوع بیماری، تاریخچه همه‌گیری، تشخیص، جلوگیری و درمان در این برنامه در دسترس است. همچنین بخش‌هایی چون آموزش کمک‌های اولیه، عرقیات گیاهی، گیاهان دارویی، احادیث پزشکی، احادیث درباره گیاهان و خوراکی‌ها از خدمات دیگر این برنامه کاربردی است. داروخانه گیاهی «داروخانه همراه» در هر زمان به‌صورت رایگان و کاملا آفلاین در دسترس مخاطبان سیستم عامل اندروید است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید