• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 22 مهر 1402
کد مطلب : 205717
+
-

دست‌پر فارس از سفر استانی رئیس‌جمهور

دولت
دست‌پر فارس از سفر استانی رئیس‌جمهور

سیدابراهیم رئیسی، صبح پنجشنبه 20مهر‌ماه در ادامه سفرهای استانی خود به فارس رفت.رئیس‌جمهور در این سفر پروژه‌های عمرانی مهمی را افتتاح کرد و همچنین دیدارهای حائزاهمیتی با مردم فارس داشت که در ادامه به شرح این موارد خواهیم پرداخت.

برنامه‌های  روز اول
افتتاح ابرپروژه آزادراه شیراز – اصفهان
افتتاح پروژه‌های آبرسانی
اجرایی کردن طرح نهضت ملی مسکن
دیدار با مردم شیراز
بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۶ پروژه در حوزه راهداری
دیدار با جمعی از نخبگان جامعه پزشکی شیراز‌
دیدار با خانواده‌های شهدای حمله تروریستی شاهچراغ(ع)

 مهم‌ترین برنامه‌های روز دوم
افتتاح طرح‌های آب و فاضلاب فارس
بهره‌برداری از ‌۱۰۲۰۰ واحد مسکن در ‌استان فارس
بهره‌برداری از 2 بیمارستان مهم

نهضت ملی مسکن؛ ابرپروژه دولت برای رفع نیاز مردم
سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در آیین واگذاری زمین برای توسعه طرح نهضت ملی مسکن در سلطان‌آباد شیراز گفت: مسکن از ضرورت‌های زندگی امروز مردم به‌ویژه جوانان است و در دولت سیزدهم این موضوع با اولویت دنبال می‌شود. در این سفر ۱۰ هزار واحد مسکونی را واگذار می‌کنیم و از تبسم و خرسندی مردم خشنودیم. همچنین ۳۰ هزار قطعه زمین نیز برای ساخت مسکن به متقاضیان واگذار می‌شود. رئیسی در ادامه گفت: با همت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌ها تلاش می‌شود واحدهای نیمه تمام فارس را تا نیمه نخست سال آینده تکمیل و واگذار کنیم. طرح نهضت ملی مسکن را به‌گونه‌ای دنبال می‌کنیم که بخش مهمی از نیاز مردم مرتفع شود.

آمریکا و کشورهای حامی صهیونیست‌ها در جنایات غزه شریکند
رئیس‌جمهور در جمع مردم شهرستان رستم با یادآوری دلاوری‌ها، حماسه‌سازی‌ها و افتخارآفرینی منطقه رستم گفت: این مردم در هر صحنه انقلاب حضور داشته‌اند و با وجود کم‌برخورداری در حفظ ارزش‌های انقلاب مثال‌زدنی هستند. رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز شاهد این هستیم که مردم عزیز فلسطین زیر بمباران رژیم صهیونیستی هستند و خانه‌های مردم ویران می‌شود، تأکید کرد: کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی بدانند که در ظلم جنایت رژیم صهیونستی شریک جرم هستند. تصور نکنید که با این اقدامات خواسته بحق و ایستادگی مردم فلسطین تمام خواهد شد! رئیسی تأکید کرد: شما صهیونیست‌ها با ظلم به مردم فلسطین نتوانستید اذهان عمومی را فریب دهید. ویران کردن غزه و کشتار مردم گریبان متجاوزان را خواهد گرفت.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید