• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 22 مهر 1402
کد مطلب : 205677
+
-

نکته بازی/ برای خودت یا برای ما؟

تورنمنت چهارجانبه اردن در حالی آغاز شده که تیم ملی قطر هم با هدایت کارلوس کی‌روش در این مسابقات حضور دارد. قطر در بازی اول به مصاف عراق رفت و سرمربی پرتغالی هم در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت. در آن زمان از کی‌روش در مورد احتمال رویارویی با ایران سؤال شد و این مربی هم جواب داد: «حضور در تیم ملی ایران را تجربه‌ای موفق در دوران کاری خود می‌دانم.» بله خب؛ دوران موفقی بود، اما باید ببینیم برای تیم ایران یا خود کی‌روش؟ او حدود 10سال در ایران حضور داشت، پول نسبتا خوبی گرفت، امرش مطاع بود، نازش خریدار داشت و در تهران بد نگذراند اما سؤال اینجاست که ما با او در 3دوره جام‌جهانی و 2دوره جام ملت‌ها چه دستاوردی کسب کردیم؟

الان علیه همین بیانیه بدهید
باشگاه فرهنگی-ورزشی-بیانیه‌ای سپاهان موفق شده به حد نصاب حیرت‌انگیز صدور یک بیانیه در هر8ساعت دست پیدا کند و این تازه غیر از انبوه مصاحبه‌ها و توییت‌هایی است که مسئولان ریز و درشت این تیم انجام می‌دهند و منتشر می‌‎کنند. با این حال به‌نظر می‌رسد این موفقیت بزرگ که به‌کلی حاصل دست دانشمندان داخلی بوده و هیچ مشابه خارجی ندارد، مورد حسادت دیگران قرار گرفته است. در همین راستا هم فدراسیون فوتبال اطلاعیه داده و به‌طور خلاصه گفته: «از بیانیه‌های سپاهان خسته شده‌ایم. اینطوری پیش برود برخورد می‌کنیم.» به‌نظر ما که باشگاه سپاهان نباید کوتاه بیاید. آنها حتی روی همین اطلاعیه فدراسیون هم باید جوابیه بنویسند تا معلوم شود در مسیر رسیدن به کتاب گینس، ذره‌ای تردید به دل راه نمی‌دهند. بیانیه می‌دهم، پس هستم!

شاید هم شما کپی کرده‌اید!
صفحات هواداری باشگاه الهلال، تصاویری منتشر کرده‌اند از لوگوی یک باشگاه ایرانی در دسته سوم فوتبال کشور به اسم «باشگاه ورزشی آبی‌پوشان روشن» که لوگوی آن شباهت بسیار زیادی به نشان باشگاه عربستانی دارد. خب البته زیاد هم منصفانه نیست که بگوییم شباهت زیاد، چون به هر حال لوگوی آبی‌پوشان روشن یک توپ فوتبال اضافی دارد که آن را در نشان الهلال نمی‌بینیم. به علاوه این احتمال را هم نباید نادیده گرفت که الهلالی‌ها این لوگو را از روی دست ما کپی کرده باشند. این درست است که الهلال حدود 70سال پیش تاسیس شده اما ما هرچه می‌گردیم تاریخ تاسیس آبی‌پوشان روشن را پیدا نمی‌کنیم. کسی چه می‌داند؟ شاید باشگاه ما 80سال پیش تاسیس شده باشد. به هر حال مسئولان باید پیگیری کنند و اگر لازم شد شکایت کنیم!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید