• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 22 مهر 1402
کد مطلب : 205671
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Q1mAL
+
-

خبرهای خوب

اهدای دیه یک‌میلیاردی
رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه  گفت: یکی از خانواده‌های عشایر ایل رحمتی در این شهرستان در تصمیمی خداپسندانه، مبلغ یک‌میلیاردو۱۷۶میلیون ریالی دیه دریافتی را برای کمک به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اهدا کرد. به گزارش ایرنا، حسین ادیبان افزود: بیشتر مددجویان تحت پوشش بهزیستی، علاوه بر وضعیت نامناسب مالی و معیشتی، دارای معلولیت جسمی یا ذهنی نیز هستند.

روز چندقلوها در اصفهان
نوزدهم مهر یکی از روز‌های پرتولد چندقلویی در مرکز آموزشی درمانی شهیدآیت‌الله دکتر‌بهشتی اصفهان بود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک مادر ۳۶ساله باردار در زایمان دوم خود 2نوزاد دختر و یک‌نوزاد پسر، یک مادر ۳۲ساله دیگر در بارداری دوم چهارقلو و پس از آنها، یک مادر ۲۳ساله هم دوقلو به دنیا آوردند.‌

نجات  قرقی به‌دست یک دانش‌آموز
رحمان پورحسین، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست رودسر از اقدام ارزشمند بردیا قربانی، دانش‌آموز مقطع ابتدایی دبستان پویش کلاچای خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره حفاظت محیط‌زیست گیلان، این دانش‌آموز با مشاهده یک قرقی که در اثر برخورد به پنجره اتاقش مصدوم شده بود، پس از تیمار و مراقبت از آن، با مراجعه به اداره حفاظت محیط‌زیست به رهاسازی این پرنده اقدام کرد.

رفع نگرانی چای‌کاران و برنج‌کاران
استاندار گیلان گفت: براساس تصمیم دولت، واردات برنج و چای تا زمانی که این محصولات در دست کشاورز است، انجام نخواهد شد و برنج‌کاران و چای‌کاران از این بابت نگران نباشند. به گزارش تسنیم، اسدالله عباسی افزود: در روزهای آینده شاهد تنظیم بازار و واقعی‌شدن قیمت برنج و چای خواهیم بود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید