• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 9 مهر 1402
کد مطلب : 204441
+
-

با مردم

راه‌اندازی شبکه خرید و فروش محصولات روستایی در تلویزیون
 یکی از عواملی که موجب می‌شود کشاورزان، دامداران و باغداران سود کافی و منصفانه‌ای از فروش محصولات‌شان نداشته باشند، وجود واسطه و به‌اصطلاح دلال است.عده‌ای سودجو که با کمترین زحمت، سود دسترنج تعداد زیادی از هموطنانمان را که اغلب هم از قشر ضعیف جامعه هستند به جیب می‌زنند. یکی از روش‌هایی که می‌تواند هم به روستاییان زحمتکش کشورمان کمک کند و هم مردم ازمحصولات تولیدی آنها باخبر شوند و بتوانند بدون واسطه محصولات را مستقیم خریداری کنند معرفی آنها در تلویزیون است.ایجاد یک شبکه مختص این کار علاوه برنوآوری و ایجاد جذابیت برای مخاطب، کمک قابل توجهی به روستاییان عزیزمان خواهد کرد.
یزدانی از تهران

پست بانک روستای چشمه‌چلو را راه‌اندازی کنید
حدود 10سال است که از افتتاح ساختمان پست بانک روستای چشمه چلوی شهرستان اندیکا گذشته اما هنوز خبری از راه‌اندازی آن نیست، حتی دستگاه عابر بانک آن هم راه نیفتاده است.مردم این روستا و روستاهای مجاور مجبورند 33کیلومتر را برای کارهای بانکی تا مرکز شهرستان اندیکا بروند.مگر راه‌اندازی این پست بانک چقدر زمان لازم دارد و اگر بناست که همینطور بلااستفاده باقی بماند پس چرا از ابتدا افتتاح شد؟
نعمت‌الهی از روستای چشمه‌چلو

پیامک
بر صنف کارگزاری‌ها نظارت درستی صورت نمی‌گیرد

نظارت بر صنف کارگزاری‌های بورس اصولی و کافی نیست درحالی‌که حتما قانون ثابتی وجود دارد که براساس آن باید عمل کنند. یک کارگزاری سهام سهامداران را خودسر بلوکه می‌کند، کارگزاری دیگر می‌گوید باید برای بازگشایی حساب حضوری بیایید و... واقعا اگر نظارت باشد چنین خواهد بود؟
رحمانی از تهران

حضور پلیس در اتوبان امام‌علی (ع) کافی نیست
قبلا در مسیرهای خروجی اتوبان امام علی(ع) به همت و صدر و... پلیس مستقر بود که باعث می‌شد رانندگان با دقت بیشتری از این مسیرها عبور کنند. متأسفانه اکنون با نبود نظارت دوباره این وضع باعث بسته شدن اتوبان در مسیرهای خروجی می‌شود. لطفا پلیس در خروجی‌های اتوبان حضور داشته باشد.
صدارتی از تهران

محیط‌زیست اطراف کوه‌های کاشان در حال نابودی است
بهره‌برداری بی‌رویه و مداوم و ظاهرا بدون کارشناسی از معادن اطراف کاشان محیط‌زیست این منطقه را در معرض خطر جدی قرار داده است. از مسئولان درخواست داریم تا با نظارت دقیق و اصولی بر نحوه بهره‌برداری این معادن از محیط‌زیست منطقه حفاظت کنند.
برناک از کاشان

پیام
برچسب ارزش سلامت، روی بسته‌بندی‌های اقلام خوراکی

چند سالی است که بسیاری از محصولات خوراکی ارزش غذایی محصول خود و فواید و مضرات آن را روی بسته‌بندی چاپ می‌کنند اما هنوز هم محصولات غذایی هستند که هیچ نشانی از استاندارد یا میزان مفید و مضر بودن محتویات داخلی‌شان روی پوشش آنها به چشم نمی‌خورد. این موضوع سلامت مردم را به خطر می‌اندازد خصوصا کودکان که آگاهی کافی در این موارد ندارند. باید جلوی تولید و توزیع این مواد غذایی گرفته شود و وزارت بهداشت و سازمان استاندارد، کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی این اقلام خوراکی را ملزم به درج صحیح و دقیق ارزش ماده غذایی تولیدی‌شان به همراه میزان فایده و ضرر آن روی بسته‌بندی‌ها کنند.
چراغعلی از تهران

حضور مهاجران در سمنان نیازمند کنترل و نظارت است
مدتی است حضور مهاجران در سمنان بسیار پرشمار است به‌گونه‌ای که روی اجاره مسکن، خرید و فروش، کار ساختمانی، نان، اشتغال و غیره اثر نامطلوب گذاشته درحالی‌که سمنان، شهر شلوغ و پرجمعیتی نیست و همیشه در آرامش بوده است. از مسئولان تقاضا داریم ضمن حفظ حرمت مهاجران و تکریم آنها با برنامه و نظارت نسبت به ساماندهی اقدام کنند.
برهانی از سمنان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید