• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 6 مهر 1402
کد مطلب : 204116
+
-

نکته بازی/ معجزه 10درصد؟

بازیکنان استقلال ظرف یک هفته، 2استوری مشترک با محتوای کاملا متفاوت منتشر کردند. آنها ابتدا یک رنجنامه بلند بالا در مورد این نوشتند که باشگاه به وظایف خودش عمل نکرده و مدیریت فقط وعده و وعید می‌دهد و از این حرف‌ها. کمی بعد از این استوری دسته‌جمعی بود که استقلال با یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرارداد بست و دست و بالش تا حدی باز شد. پس از آن خبر واریز 10درصد از رقم قرارداد بازیکنان استقلال به‌حساب آنها منتشر شد. سپس استوری دسته‌جمعی دوم با حال و هوایی متفاوت به انتشار رسید؛ پیامی مشترک برای تبریک به‌منظور هفتاد‌و‌هشتمین سالروز تاسیس باشگاه. ضمن عرض شادباش و گرامیداشت این روز بزرگ در تاریخ فوتبال ایران، مطمئن نیستیم بدون واریز آن 10درصدها شاهد این استوری می‌بودیم!

فوق‌تخصص به هم ریختن آرامش
علیرضا بیرانوند در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و مطالب زیادی به زبان آورد که خیلی از آنها غیرحرفه‌ای و بعضا حتی غیراخلاقی بودند. اظهارات عجیب و غریب او حتی برای باشگاه هم دردسرساز شده؛ مخصوصا جایی که به وضوح از نقش‌آفرینی یک هوادار متمول در اداره پرسپولیس سخن گفته و تأکید کرده مدیران اصلا به‌خاطر حضور همین آدم است که کار در پرسپولیس را می‌پذیرند! حالا رقبا با توسل به همین اظهارات بحث‌برانگیز دنبال تشکیل پرونده حقوقی علیه پرسپولیس هستند. در چنین شرایطی بیرو استوری گذاشته و نوشته: «هیچ‌چیز آرامش مرا به هم نمی‌ریزد.» بله خب اما شما هر لحظه می‌توانی آرامش یک جماعت را به هم بریزی؛ گاهی با هیس نشان دادن به هواداران و گاهی با فسخ قرارداد و نزدیک شدن به تیم رقیب. خسته نباشی!

کجایی استاد؟
از جمله عجیب‌ترین چهره‌های فوتبال ایران، یکی هم باید به عارف غلامی اشاره کرد؛ مدافعی که فصل گذشته با قراردادی هنگفت در استقلال ماندگار شد و به تعبیری می‌گویند حتی گران‌قیمت‌ترین بازیکن فصل این تیم بود. او در ابتدای فصل جدید با باشگاه به توافق نرسید و مدتی از کانون دید دور شد. در همین بین حدود یک‌ماه پیش یک استوری مفصل منتشر کرد و در آن نوشت با یک باشگاه خارجی به توافق رسیده اما با توجه به اعلام نیاز باشگاه استقلال به او، اگر بتواند ظرف 5روز آینده قراردادش را فسخ کند به جمع آبی‌ها باز خواهد گشت. آن 5روز خیلی وقت پیش تمام شد اما نه خبری از بازگشت عارف شد و نه افتخار آشنایی با تیم اروپایی جدیدش را پیدا کردیم. کجایی اخوی؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید