• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 30 خرداد 1397
کد مطلب : 20378
+
-

پنجمین رونالدوی کوچک هم در راه است

پنجمین رونالدوی کوچک هم در راه است

تغییرات در راه است. کریستیانو رونالدو در 33سالگی دوباره احیا شده و بیش از هر بازیکن دیگری در جهان در سال2018 گل زده است. حالا احتمالا وقت تغییرات است. با وجود اینکه پرس از ماندن رونالدو مطمئن است، به‌نظر می‌رسد احتمال جدایی او در دو روز اخیر بیشتر شده است. رئیس باشگاه رئال مادرید بدش نمی‌آید با رقمی نجومی رونالدو را بفروشد سپس سراغ پروژه خرید نیمار برود. پاری‌سن‌ژرمن محتمل‌ترین گزینه برای آینده کریستیانو خواهد بود اما بازگشت به منچستر هم همچنان پروژه‌ای ناتمام است که ممکن است در همین تابستان تکمیل شود. 
    مقصد؛ یونایتد یا پاریس
انگلیسی‌ها می‌گویند رونالدو در فصل تابستان قطعا با منچستریونایتد قرارداد خواهد بست هر چند روزنامه‌ی ایتالیایی لیبرو گزارش داده باشگاه متمول شهر پاریس هم برای رونالدو دندان تیز کرده و در تلاش است او را پاریسی کند. مورینیو اخیرا دوباره با او مهربان شده و در اظهارنظرهایش درباره جام‌جهانی از کریس رونالدو تمجید می‌کند. شاید او هم شنیده باشگاه برای بازگرداندن ستاره سابق پرتغالی خود بعد از 9سال تلاش می‌کند. بعضی روزنامه‌های زرد انگلیسی نوشته‌اند که نیمار به مدیران قطری باشگاه پاریسی اعلام کرده می‌خواهد به رئال برود. از طرفی اخباری مبنی بر تلاش PSG برای خرید رونالدو منتشر شده است. 
    دوبرابر دستمزش در رئال
پاریسی‌ها و درواقع قطری‌ها می‌خواهند 300میلیون به رئال پیشنهاد بدهند به‌علاوه سالی 45میلیون یورو به‌عنوان دستمزد که دقیقا دو برابر دستمزد فعلی او در رئال مادرید است. این درحالی است که اخیرا پاری‌سن‌ژرمن از خطر محرومیت از سوی یوفا جان سالم به در برده است و در صورتی که بخواهد رونالدو را با رقمی نجومی خریداری کند، باید نیمار و یکی دو بازیکن دیگر را بفروشد از جمله دی‌ماریا و پاستوره و رابیو که پیشنهادهایی از اتلتیکو، رم و ناپولی دارند و وراتی که با توخل به مشکل خورده و ساز رفتن کوک کرده است. 
    تغییرات خانوادگی
رونالدو از سال2010 مشغول فرزندآوری بوده است. هویت مادر فرزند اول او یعنی جونیور هرگز فاش نشده اما او از مادر گمنام بعدی هم یک دوقلو به نام‌های اوا ماریا و ماتئو دارد و 5ماه بعد از به‌دنیا آمدن دوقلوها، همسر آینده‌اش یعنی جورجینا رودریگس صاحب یک دختر دیگر هم شد به نام آلانا مارتینا تا جنس بچه‌ها جور شود. او حالا قصد دارد تعداد بچه‌ها را با عدد توپ‌طلاهای خودش جور کند. عکس‌هایی که از جورجینا در روزهای اخیر منتشر شده، نشان می‌دهد که او باز هم باردار است و پنجمین فرزند کریستیانو رونالدو چند ماه دیگر چشم به جهان خواهد گشود؛ احتمالا در پاریس یا منچستر.
   نفر اول پینگ‌پنگ
پاتریس اورا خاطره‌ای از رونالدو تعریف کرده که مهارت او را در رشته‌ای غیر از فوتبال نشان می‌دهد. اورا گفته: «روزی فردیناند و کریستیانو تنیس روی میز بازی می کردند که رونالدو شکست خورد و خیلی ناراحت شده بود ، او به دوستش گفت که یه میز تنیس روی میز بگیرد و دو هفته بعد جلوی همه ما فردیناند را شکست داد. کریستیانو این است.» مارسلو هم چند ماه پیش درباره مهارت‌های او در این رشته گفته بود: «کریستیانو در پینگ‌پونگ بسیار حرفه‌ای است.»
    دوست صمیمی‌اش چه می‌گوید؟
ایدو آگیره، خبرنگار محبوب کریستیانو و دوست او اظهار نظری کرده که باعث نگرانی هواداران رئال شده است. پیش‌بینی و احساس او درباره آینده رونالدو این است: «من کریستیانو رونالدو را بیشتر از همیشه خارج از رئال مادرید می‌بینم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید