• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 3 مهر 1402
کد مطلب : 203752
+
-

با مردم

کوچه جوادیه5 اراک در منطقه5 نیازمند آسفالت است
بارها به شهرداری منطقه 5اراک مراجعه کرده و تقاضا کرده‌ایم نسبت به زیرسازی و آسفالت کوچه جوادیه 5 در این منطقه اقدام کنند، ولی تاکنون اقدامی نشده است؛ درحالی‌که کوچه کلا خاکی و پر از دست‌انداز و چاله است. پس اهالی این کوچه برای چه مالیات و عوارض شهرداری و... می‌پردازند؟ چند روز دیگر فصل بارش است و تردد از این کوچه بسیار سخت است.
حسینی از اراک

پزشکان کاسبکار را لغو پروانه کنند
چندباری به مطب یک پزشک رفتم تا چکاپ‌های سالانه‌ام توسط ایشان بررسی شوند. از آنجایی که در مطب‌ اغلب پزشکان حریم بیمار معنای چندانی ندارد، تشخیص پزشک برای 99درصد بیماران مشکوک به HPV پیشرفته بود! برای رفع این شک و رد یا تأیید آن، انجام نمونه‌گیری با هزینه 400هزار تومانی و آزمایش با هزینه 2میلیون و 700هزار تومانی، آن هم در آزمایشگاهی که پزشک تأکید می‌کرد باید در آنجا انجام شود، تنها راه پیش‌روی بیماران بیچاره بود. البته من این مسیر را طی نکردم و نزد پزشک دیگری موضوع را دنبال کردم، ولی از مسئولان تقاضا داریم چنین پزشکانی را شناسایی کرده و حتی لغو پروانه و جریمه کنند تا این‌گونه کاسبی نکنند و جان، مال و اعصاب مردم را به بازی نگیرند.
عباسی از تهران

کوچه اردانی در شهرک شریعتی نیازمند سرعتگیر است
کوچه شهیدمرتضی اردانی در شهرک شریعتی از نظر طول و عرض برابر کوچه همجوار یعنی شهید گلشاد مولوی است، ولی برخلاف آن کوچه که 2سرعتگیر دارد، کوچه فوق سرعتگیر ندارد و جان عابران با خودروهایی که بی‌محابا از کوچه عبور می‌کنند به خطر می‌افتد.
نوح علی عسکرآبادی از تهران

خیابان صداقت در واوان نیازمند نظافت فوری است
خیابان صداقت در محله شهرداری واوان نیازمند نظافت فوری است؛ چراکه مدت‌هاست بوی تعفن از جوی‌های لجن گرفته آن شهروندان را می‌آزارد و پشه‌ها و جانوران موذی اطراف این جوی‌ها جولان می‌دهند. از شهرداری تقاضای رسیدگی فوری داریم.
موسوی از واوان

خط مترو به شهر جدید اندیشه برسد
ترافیک بسیار سنگین صبحگاهی و شامگاهی زندگی در شهر جدید اندیشه را دشوار کرده است. از مسئولان تقاضا داریم جهت برون‌رفت از این وضعیت مترو را به شهر جدید اندیشه برسانند.
کامران‌فر از اندیشه

 

این خبر را به اشتراک بگذارید