• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 30 شهریور 1402
کد مطلب : 203552
+
-

نکته بازی/حالا چرا پرچم کاشیما؟

حضور کاروان النصر عربستان و مخصوصا کریس رونالدو و سادیو مانه در تهران باعث شد شرایط ورزشگاه آزادی بیش از پیش زیر ذره‌بین برود و هر خبری در مورد آن به‌طور ویژه بولد شود. طبیعی بود که این همه خبرنگار و عکاس، همه زوایای ورزشگاه آزادی را زیرنظر بگیرند و هر چیز نامتعارفی را گزارش کنند. در همین راستا، تصویری هم منتشر شد از پرچم بزرگ کاشیما آنتلرز که روی بخشی از سکوهای خراب ورزشگاه آزادی پهن شده بود تا زشتی کار را بپوشاند. واقعا باعث تأسف است که بعد از این همه تعطیلی و برگزاری بدون تماشاگر مسابقات، هنوز سکوهای آزادی آماده نشده و باید اینطوری نقایص آن را لاپوشانی کرد. این وسط فقط سؤالی که باقی‌می‌ماند آن است که چرا پرچم کاشیما؟ یعنی حتی پارچه ساده هم نداشتیم؟

امضای درویش را نگه‌دار!
اهدای هدایای مختلف به رونالدو و برخی دیگر از بازیکنان النصر، تا آخرین لحظات و حتی زمان خروج تیم عربستانی از تهران هم ادامه داشت. بعد از تقدیم آن قالی نفیس به رونالدو از سوی رضا درویش که خیلی سر و صدا کرد، یک هوادار هم هدایای دیگری به کریس و سادیو مانه داد و البته فدراسیون هم پکیج‌های هدیه خاص خودش را در اختیار النصری‌ها گذاشت. روشن نیست که آیا تیم‌ها هر جایی برای بازی می‌روند این همه کادو می‌گیرند یا نه اما دست‌کم مدیرعامل پرسپولیس تا دقیقه90 ول کن نبود و در نهایت خبری منتشر شد که سرخ‌ها یک ادکلن از برندی معروف را همراه با کارت پستالی با امضای درویش به رونالدو اهدا کرده‌اند. ما که مطمئنیم رونالدو تا آخر عمر امضای درویش را روی دیوار خانه‌اش نگه می‌دارد!

جمعیت ژاپن کم است؟
حاشیه‌های استقبال از کریس رونالدو در تهران همچنان ادامه دارد. خیلی‌ها بر این باورند که اصل ابراز علاقه برخی جوانان و نوجوانان به ستاره فوتبال پرتغال چیز منفی و عجیبی نبود اما سوءمدیریت حاکم بر فضا باعث شد تصاویر ناخوشایندی به‌وجود بیاید. در همین راستا هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفته: «با مهاجرانی که داریم حدود 90 تا 100میلیون جمعیت داریم. ما با یک کشور یکی، دو میلیونی خیلی متفاوت هستیم. جنبه دیگر علاقه‌مندی مردم ما به فوتبال است. در این زمینه جزو 5 یا 10کشور اول دنیا هستیم. واقعا میسر نیست که برنامه‌ریزی کنیم. کسی علاقه دارد و می‌خواهد بدود رونالدو را ببیند.» ببخشید استاد، فقط یک سؤال؛ پس چطور ژاپن با جمعیت 125میلیون نفری می‌تواند استقبال از امثال مسی و رونالدو را مدیریت کند؟

این خبر را به اشتراک بگذارید