• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 29 شهریور 1402
کد مطلب : 203440
+
-

نکته بازی/ خدا قوت آقای مدیر!

حواشی حضور کریس رونالدو در ایران بسیار بحث‌برانگیز شده و احتمالا تا مدت‌ها شاهد بحث در این زمینه از زوایای مختلف خواهیم بود. با این همه، چیزی که اغلب ناظران بر سر آن اتفاق نظر دارند، ذوق‌زدگی بیش از حد و غیرموجه رضا درویش بوده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نخستین دقایق ورود ستاره پرتغالی به ایران، همراه با خانمی جوان که گفته می‌شود دختر او بوده به ملاقات رونالدو رفت و تخته فرش بزرگی هم به این فوتبالیست اهدا کرد که اصلا روشن نیست به چه کار او می‌آید و آیا واقعا قرار است ستاره پرتغالی از این قالی استفاده کند یا نه. همه اینها در حالی است که رونالدو رقیب پرسپولیس بوده و ضمن حفظ اصول مهمان‌نوازی، نباید شاهد این حجم از «وادادگی» مدیرعامل سرخ‌ها در مقابل او می‌بودیم.

تیم‌های عراقی چطور؟
سپاهان در روز اول لیگ قهرمانان آسیا نتیجه چندان جالبی نگرفت و با تساوی 2-2در برابر نیروی‌هوایی عراق متوقف شد. پس از پایان این دیدار، ژوزه مورایس در نشست خبری حضور یافت و در بخشی از سخنانش گفت: «مشکلی که داریم این است که فدراسیون فوتبال عربستان هیچ محدودیت بودجه‌ای برای تیم‌هایشان نگذاشته است و خیلی راحت بازیکنانی را که دلشان می‌خواهد، می‌خرند اما ما در ایران محدودیت بودجه‌ای داریم و به همین دلیل هم یکی دو بازیکن را در این مسابقه در اختیار نداشتیم.» خب البته ما هم با شما موافقیم و داستان سقف بودجه را چندان حرفه‌ای و موجه نمی‌دانیم اما یادتان باشد شما در این مسابقه با یک تیم عراقی بازی کردید، نه عربستانی! آیا بضاعت انسانی نیروی‌هوایی با سپاهان قابل مقایسه است؟

 فعلا فقط اینستاگرام
از زمانی که سردار آزمون راهی رم شده، تنها اخباری که در مورد او منتشر می‌شود مربوط است به یک و دوهای اینستاگرامی‌اش با هواداران یا سایر بازیکنان جالوروسی. یک روز می‌گوید حاضر است برای رم بمیرد، یک روز با فلان بازیکن عکس سلفی می‌اندازد و یک روز هم برای آن یکی کامنت هیجانی می‌گذارد. تازه‌ترین پرده از این نمایش هم کامنت گذاشتن دیبالا برای سردار بود که در برخی رسانه‌ها تبدیل به تیتر درشت و خبر مهم هم شد! البته که همه اینها خوب است اما دوست داریم هر چه زودتر اخبار فنی در مورد آزمون بخوانیم؛ اینکه دقایق بیشتری به میدان می‌رود، عملکرد رو به پیشرفتی دارد، فرم بدنی‌اش بهتر شده یا کادرفنی از او رضایت دارند. اینها خبر واقعی است، وگرنه به ما چه کی، کی را لایک می‌کند؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید