• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 28 شهریور 1402
کد مطلب : 203322
+
-

جهان مقاومت

خشم صهیونیست‌ها از ثبت جهانی یک منطقه باستانی در کرانه باختری
کمیته میراث جهانی سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در نشست خود در شهر ریاض پایتخت عربستان «تپه السلطان» در منطقه باستانی اریحا در جنوب کرانه باختری رود اردن را در فهرست جهانی خود قرار داد که باعث خشم رژیم صهیونیستی شد. منیر أنسطاس، نماینده دائم فلسطین در یونسکو در بیانیه‌ای که در خبرگزاری عربستان (SPA) منتشر شد، از این موفقیت تاریخی ابراز افتخار کرد.

فضای مثبت در مذاکرات یمن و عربستان
«حزام الاسد» از اعضای دفتر سیاسی جنبش «انصارالله» یمن در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک گفت که مذاکرات هیأت یمنی با عربستان سعودی با میانجیگری عمان در ریاض برگزار می‌شود. عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با تأکید بر اینکه سازمان ملل هیچ نقشی در این مذاکرات ندارد، همچنین افزود که مذاکرات جاری میان صنعا و ریاض در فضایی مثبت جریان دارد.

ابتکاری برای شکار کوادکوپتر صهیونیست‌ها
گروهی از جوانان فلسطینی به شیوه‌ای جدید یک کوادکوپتر ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق نوار غزه شکار و سرنگون کردند. براساس گزارش العالم، جوانان فلسطینی در منطقه «ملکه» در شرق نوار غزه با مشاهده این کوادکوپتر با به پرواز درآوردن یک بادبادک آن را ساقط کردند. در کنار واکنش موشکی مقاومت فلسطین به حملات صهیونیست‌ها به غزه و ایجاد نوعی بازدارندگی از سوی فلسطینی‌ها، طی چند سال گذشته بادبادک‌ها و بالن‌های فلسطینی‌ها باعث وحشت اشغالگران شده است.

نتانیاهوی دروغگو به خانه‌ برگرد
رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی با حمله به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم گفت که نتانیاهو فردی دروغ‌پراکن و سمی است که باید هرچه سریع‌تر قدرت از او گرفته شده و به خانه‌اش بازگردانده شود. میراف میخائیلی رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی روز گذشته در توییتی نتانیاهو را خونریز دانست و با حمله به او نوشت: نتانیاهو تمام زندگی سیاسی خود را بر پایه اقدامات تحریک‌آمیز و خونریزی بنا نهاد. او این کار را با رابین کرد و اکنون درحال انجام آن با تظاهرات‌کنندگان (مخالف سیاست‌های کابینه‌اش) در خیابان کاپلان در تل‌آویو است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید